Jeg ser ALDRIG pokemon animeen mere! Ash ved ikke engang, hvad en Charmeleon er!!!

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf Prince Mewtwo » 4. sep 2015, 13:45

Kære Poketeam

Dette link jeg poster nu, viser, at XY er den værste sæson nogensinde i Pokemons historie, og jeg synes ellers at Black and White afsnittene var de allerbedste... http://serebii.net/anime/pictures/xy/889.shtml
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 4. sep 2015, 15:53

Har du set episoden? Det er ikke sikkert at det er så simpelt. Det har han altså altid gjort med Pokémon de har set før. Det er jo et show for børn, og mange af de børn der ser showet nu aner ikke hvad der skete i de første sæsoner fordi det er så mange år siden, så det er godt at de bliver introduceret til nye Pokémon i regionen som de ikke har set før, på samme måde som de altid har gjort.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Tahu 1 » 4. sep 2015, 20:29

Søde PM, rooolig nu, og prøv at fokusere på nogle af de ting du faktisk godt kan lide xD

Ja, Ash er en kæmpe klaphat, hvis man sammenligner han med almindeligt dødelige mennesker, men nu skal vi altså huske på at Pokémon målgruppen er børn. Og de børn der likgger i Pokémons målgruppe nu, har nok ikke set alle Ash' kvaler med hans egen Charizard, den gang ham var en Charmeleon, og de skal da ikke snydes for den information som dexen har om Charmeleon.
Men det kunne jo også være at dexen havde fået nye informationer om Charmeleons, siden dengang Ash selv havde en :)
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Tilbage til Anime og manga