Nye detaljer om Primal Groudon og Kyogre samt nye Mega Evolutions offentliggjort

Nyheder om Pokémon og PokeTeam.

Indlægaf Blue Cobra » 12. sep 2014, 18:16

Billede

The Pokémon Company har i dag uploadet en ny trailer fra de kommende spil, Pokémon Omega Ruby & Alpha Sapphire. Traileren viser Primal Groudon og Kyogre i aktion, samt tre nye Mega Evolutions, som tidligere på ugen blev lækket i det japanske magasin, CoroCoro. Nye informationer om Primal Groudon og Kyogre er kommet frem.

Primal Groudon har en ny evne ved navn "Desolate Land", som kun Primal Groudon kan have. Dette er en evne, som fremkalder et ekstremt kraftigt solskin. Når denne evne aktiveres vil alle Water type angreb miste deres kraft. Andre vejrtyper som omfatter Rain, Sunlight, Sand og Hail, vil også miste deres kraft. Desolate Land har en permanent effekt så længe Primal Groudon er i brug. Så snart man skifter Primal Groudon ud, vil effekten fra Desolate Land forsvinde.

Primal Groudon har også et nyt angreb som kun Primal Groudon kan bruge. Angrebet hedder "Precipice Blades", som er i stand til at ramme alle modstandere på banen.

Primal Kyogre har en ny evne ved navn "Primordial Sea", som kun Primal Kyogre kan have. Dette er en evne, som fremkalder et ekstremt kraftigt regnvejr. Når denne evne aktiveres vil alle Fire type angreb miste deres kraft. Andre vejrtyper som omfatter Rain, Sunlight, Sand og Hail, vil også miste deres kraft. Primordial Sea har en permanent effekt så længe Primal Kyogre er i brug. Så snart man skifter Primal Kyogre ud, vil effekten fra Primordial Sea forsvinde.

Primal Kyogre har også et nyt angreb som kun Primal Kyogre kan bruge. Angrebet hedder Origin Pulse, som er i stand til at ramme alle modstandere på banen.

Kilder: Bulbanews, Serebii

Læs mere...
Hvis du er på udkig efter XY/ORAS Wi-Fi kampe, så er jeg altid frisk! :D

3DS FC: 3454 0728 9992. Trænernavn: Nikolaj.
Brugeravatar
Blue Cobra Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: Midt- og Vestjylland
Land: Danmark

Indlægaf carsten » 15. sep 2014, 00:59

ja så mangler Rayaquza kun at få sin egen evne
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Hundige i Greve

Indlægaf Tahu 1 » 15. sep 2014, 10:09

Rayquaza har allerede sin egen evne :)
Det er kun Rayquaza der har Air Lock, selvom Cloud Nine på nuværende tidspunkt har en identisk funktion.
Men lur mig, om ikke også Air Lock også bliver boostet, ved at være i stand til at blockere disse nye abilities? ;)

Men bortset fra det, så er MegaGallade AWESOME! 8D
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf carsten » 15. sep 2014, 14:07

UPS Thau det var angreb jeg mente
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Indlægaf Blue Cobra » 15. sep 2014, 15:13

Jeg er også helt vild med Mega Gallade! Synes også Mega Camerupt er cool, men Mega Sharpedo er lidt meh.. :)
Hvis du er på udkig efter XY/ORAS Wi-Fi kampe, så er jeg altid frisk! :D

3DS FC: 3454 0728 9992. Trænernavn: Nikolaj.
Brugeravatar
Blue Cobra Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: Midt- og Vestjylland

Indlægaf Latios » 15. sep 2014, 20:50

De to nye evner lyder ret seje. Hvis man kunne bruge Primal Groudon i rating battles, ville det bare kunne ødelægge et vandbaseret team totalt xD
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Skitty » 17. sep 2014, 19:23

De to nye spil bliver bare mere og mere awsome. og glæder mig til at se hvilke andre pokemoner der fåe mega evolution for lur mig om der ikke kommer flere. kan egentlig ikke huske det men payquasar har han fået en mega udvikling elers bliver han da banket syndere sammen af de to primal groudon og Kyogre.
(kan det ikke bare blive 21 november kan snart ikke vente på mine to spil mere bah)
Brugeravatar
Skitty Kvinde
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: 5220 Odense SØ

Indlægaf Skitty » 17. sep 2014, 19:23

Skitty skrev:De to nye spil bliver bare mere og mere awsome. og glæder mig til at se hvilke andre pokemoner der fåe mega evolution for lur mig om der ikke kommer flere. kan egentlig ikke huske det men rayquasar har han fået en mega udvikling elers bliver han da banket syndere sammen af de to primal groudon og Kyogre.
(kan det ikke bare blive 21 november kan snart ikke vente på mine to spil mere bah)
Brugeravatar
Skitty Kvinde
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf carsten » 17. sep 2014, 19:48

@ skitty: for det første så har Raquaza ikke nogle Primal eller mega evolution så vidt vi ved og det andet så er det ikke den 21 spillene kommer i Europa men der imod en uge senere den 28 November :lol:
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Indlægaf Skitty » 19. sep 2014, 16:48

Han burde få det kunne være pænt awsome :D
Brugeravatar
Skitty Kvinde
Juniortræner
Juniortræner