Om teenage pigen der ikke går op i tøj...

Er du ny på PokeTeam? Introducer dig her for fællesskabet!

Indlægaf Funter » 9. jun 2013, 23:32

Som i nu nok har lagt mærke til allerede (håber jeg da xD) er jeg her inde en bruger ved navn Funter. Og ja, det staves Thunder, men da jeg var ... 9-10 år gammel, så vidste jeg ikke den slags med Th.
Jeg er nu en 14 årig pige ved navn Louise.
Kort om mig, så elsker jeg at være ude, men er også god til det med Computer.
Jeg har en pony, to katte og alt for mange fisk.

Langt om mig:
Man kunne jo starte med det helt grundlæggende.
- Jeg er en pige.
- Jeg er 14 år
Det var lige det første. Håber i er med på den. Altså, jeg er en 14 årig pige, normal højde (165-170). Så har jeg blå-grå-grønne øjne og helt naturligt rødt hår. Altså ikke postkasse rødt, men gyldent, mørkt orange.

Så lidt mere i detaljer, om mig personligt.
- Jeg er ikke den der går op i tøj .. som regel bare en t-shirt eller hættetrøje, og så et par gode bukser.
- Jeg elsker at klatre i træer, og at ride.
- Jeg er ret god til at tegne.
- jeg bliver betegnet som over gennemsnittet og langt over gennemsnittet i skolen
Så, jeg er en pige der elsker at udfordre mig selv fysisk på flere punkter. En af de dårlige vaner jeg har er eksempelvis at jeg engang imellem finder på at hoppe op i toppen af et træ .. bare fordi det er sjovt. Så er jeg super god til at ride da jeg har været sammen med heste i over 10 år og derfor har ret godt styr på alt hvad der er med de store dyr. Jeg har tegnet .. altid, og er rigtig god til levende ting (undtagen mennesker, de er svære). Både blyant og maling. I skolen ligger jeg som sagt i den ret kloge ende, og det er jeg pænt tilfreds med. Det er rart bare at kunne tingene når man får dem at vide første gang, eller fordi man så det for nogen år siden.

Lidt mere om min fritid kan jeg jo også skrive.
- Jeg laver stort set noget hele tiden
- Rider, Dykker, Spiller musik, Skriver historier, Tegner, FDF.
- Jeg er en rigtig læsehest!
Så altså, jeg er som sagt den type der skal lave noget. Derfor går jeg til en del ting, og vil hele tiden gerne mere, og hvis et af mine ønsker kunne blive opfyldt, så ville det være at man havde brug for mindst 14 dage på en uge istedet for 7 så man kan gå til mange flere ting. Som jeg har skrevet, så dykker jeg - det er ret udfordrende fysisk og man skal tænke sig om. Jeg spiller musik 4 gange om ugen på to foskellige instrumenter, blokfløjte (har spillet i 6 år) og Obo (Spillet i 4 år). Så skriver jeg rigtig meget, både historier, og så er jeg medlem på flere RPG sider hvor jeg også får skrevet en del. Derudover tegner jeg også hvilket jeg selv at sige er ret god til. Jeg er bedst hvis jeg har et billede at tegne efter, ellers er det heste der står øverst på min liste i hvad jeg er god til. Og sidst, men bestemt ikke mindst, så går jeg også til FDF. Det er nok noget af det sjoveste ud over min ridning 4 gange om ugen (Har egen pony). Der laver vi alle mulige mere eller mindre ualmindelige ting. Eksempel is spiller vi roulade rundbold...

Det var så "lidt" om mig. Som i kan se, så elsker jeg at skrive, og gør det gerne i lange baner xD
Faktisk læser jeg dog mere. Det bliver nogengange til 1 bog om dagen (på 600-700 sider) kom til at læse de 4 store bøger fra min fødselsdag på under en uge xD

Kom endelig med spørgsmål til mig, den totalt ikke-teenager-pige, pige som altid går i cowboybukser.
Alt mellem himmel og jord (og måske lidt længere væk?)
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 10. jun 2013, 03:52

Lyder spænnende. Her kommer en lille hilsen i form af en fløjte koncert fordi jeg ser at du spiller blokfløjte.
http://www.youtube.com/watch?v=iJKi1Nd1dhw
Det er en af mine yndlings fløjte koncerter. Den er heller ikke så lang som de jo kan være.

Spiller du klassisk?
Spiller selv klassisk klaver og hører næsten kun klassisk musik.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Funter » 10. jun 2013, 09:26

Jeg spiller Obo, hvilket eksempelvis er instyumentet der starter bla. svanesøen og memory.
Så ja, jeg elsker klassisk, det vil jeg ikke ligge skjul på. Både at spille og høre det er simpelthen noget af det bedste.
Meget bedre end at høre på en som er kærester med en anden...
Så jeg selv ja, hører også klassisk eller ting der minder om det :)

Kan høre lidt til obo'en her:
http://www.youtube.com/watch?v=1ea90L91eZk

Elsker simpelthen det instrument... Selvom jeg nu i 4 år har været den eneste i to musikskoler og blandt de under 10 (tror jeg nok) på sjælland... Men godt instument :D
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Pokelol » 10. jun 2013, 10:02

En teenage pige der ikke går op i tøj? Verdens undergang er nær D:

Det er da fint at skille sig ud fra mængden - Langt de fleste går jo alt for meget op i tøj. Det er vildt.
Så giv mig dog min studenterhue.
Brugeravatar
Pokelol Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: I mine bukser.

Indlægaf Funter » 10. jun 2013, 10:49

Ja, jeg tor jeg er en af de eneste på min alder der altid går i cowboy bukser, T'shirt og med løst hår xD
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Asuna » 10. jun 2013, 12:26

Det var en ualmindelig lang introduktion. :O
Velkommen til siden. 8-)
Anime elsker!<3
Brugeravatar
Asuna
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Mother Russia

Indlægaf Funter » 10. jun 2013, 14:55

Ja, jeg kan godt skrive lidt for meget når det lige kommer xD
Men mange tak (Selvom jeg jo ikke er ny i selve pokéteam) :D
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Asuna » 10. jun 2013, 15:27

Har selv været medlem siden '08. :P
Nye tider forude. :arrow:
Anime elsker!<3
Brugeravatar
Asuna
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Mother Russia

Indlægaf Funter » 10. jun 2013, 18:06

Jeps, nye tider, og forhåbentligt bliver det gode tider :D
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Indlægaf MeJoho » 10. jun 2013, 20:51

Funter skrev:Kan høre lidt til obo'en her:
http://www.youtube.com/watch?v=1ea90L91eZk

Elsker simpelthen det instrument... Selvom jeg nu i 4 år har været den eneste i to musikskoler og blandt de under 10 (tror jeg nok) på sjælland... Men godt instument :D

Det er sjovt, da jeg trykkede ind på linket, så stod der at jeg allerede havde "liked" den video :D (har også CD'en med alle satserne) Finalen er virkelig smuk, elsker den. Du kan høre den her hvis du får lyst: http://www.youtube.com/watch?v=IBqxw6I0aoY

Noget andet relateret til Swan Lake er filmen Black Swan. Rigtig rigtig god film, men også uhyggelig. Kan anbefales.

Kender godt lidt til Obo'en. Så en rigtig god anime der hedder Nodame Cantabile som handler om hele livet inden for den klassiske verden hvor en rigtig dygtig, ung pianist og violinist prøver at bliver dirigent. En smuk kærligshedhistorie mellem ham og en anden meget besynderlig pianist. De har en ven der spiller Obo.
Nodame Cantabile kan virkelig også anbefales.

Held og lykke med musikken og de andre hobbies.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Næste

Tilbage til Introduktion