Liga i Horsens

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf Zero » 6. jul 2016, 23:58

Hejsa...

Jeg ved ikke om der vil bliver responderet på denne tråd, da jeg kan se at der ikke har været aktivitet i et lille års tid nu.
Men hvor intet vover intet vinder! :)

Det er lidt trist at se at der ikke er mere aktivitet når det kommer til PTCG i DK. Dette vil min kammerat og jeg gerne rette lidt op på.

Min kammerat har et meget stort hus, hvoraf noget af dette hus har været butik. I denne gamle butik påtænker vi at starte en liga, vi skal dog vide om der er nogen i det østjyske der vil deltage(også udenfor østjylland)? Der er MEGET plads, så der vil være rig mulighed for stor deltagelse. Ligaen har til huse i Horsens.

Jeg skal til at tage min professor test, ergo forsøger vi at gøre det så officielt som muligt, skønt vores liga vil være baseret i et privat hjem.

Well... Håber, skønt jeg famler lidt i blinde, at der er nogen der ser denne tråd og finder interesse herfor.

I er mere end velkommende til at svarer på denne tråd, men det bedste er at skrive til os direkte på: pokemonligahorsens@gmail.com

ALLE er velkommende! Om du er 7 og har dine forældre med eller du er 101 og har din rollator med. ;)

Kom frisk folkens. Vi skal have gang i nogle fede spil, byttehandler og evt lidt VG spil. :)

Mvh

Zero/Stefan
Brugeravatar
Zero Mand
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf MP » 16. jul 2016, 18:29

Jeg vil foreslå, at I først og framest tager kontakt til Steffen Eriksen via steff5001@hotmail.com hvis I da ikke allerede har haft kontakt med ham.

Jeg vil meget gerne give Jer en hånd med opstarten af ligaen og evt. også være medlem, hvis ligadagen ligger på en dag og på et tidspunkt, hvor jeg kan komme.

Jeg vil også gerne stå for at afholde nogle turneringer, hvis der er nok spillere til det. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Land: Danmark

Tilbage til Trading Card Game