Hej Pokéteam!

Er du ny på PokeTeam? Introducer dig her for fællesskabet!

Indlægaf Mwthorn » 12. dec 2014, 01:19

Hej allesammen her på Pokéteam. Mit navn er Mathias og jeg går under brugernavnet Mwthorn.

For cirka to timer siden fandt jeg denne hjemmeside og tænkte det kunne være interessant at være med. Det skader jo selvfølgelig ikke.

I min nuværende fritid, programmere jeg (gælder mest Python, HTML/CSS/JavaScript/PHP) og skriver videre på en Fan Fiction historie der inkludere Pokémon.

Jeg mener selv jeg kender til en stor del viden af Pokémon.
Dette gælder både spillene, anime, TCG, fandom/fan-made, teorier, trivia, nyheder og andre ting...

Jeg tør modigt at sige min favorit Pokémon er... Latias. Dette skal dog ikke misforstås grunden til hvorfor Latias er min favorit. Men du må meget gerne spørge mig hvorfor hvis du er interesseret i at høre...

Jeg håber på at få nogen snak eller diskussioner med nogen her fra Pokéteam. Jeg vil med glæde høre om folks interreser og hvad de ved om Pokémon.
Og desuden er jeg oppe for at snakke omkring Pokémon, bare kontakt mig via. et eller andet. Jeg bider ikke :)

Tak fordi du tog interessere i at læse min introduktion.
Bare skriv hvis noget ikke giver mening. (jeg har svært med dansk da jeg har boet i udlandet)
Brugeravatar
Mwthorn Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Roskilde
Land: Danmark

Indlægaf MP » 12. dec 2014, 01:31

Velkommen til den bedste danske uofficelle Pokémon hjemmeside!

Dit danske er fint. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf Mwthorn » 12. dec 2014, 01:37

Tak! Det jeg glad for at høre :D
Det ligner det kun har været et år siden denne hjemmeside har været her. Har i haft en anden tidligere?
Brugeravatar
Mwthorn Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf MeJoho » 12. dec 2014, 01:44

Velkommen.

Du behøver ikke sige hvorfor Latias er din yndlingspokémon, men du må da meget gerne
forklare hvorfor det skulle kunne misforstås oO

Mwthorn skrev:Det ligner det kun har været et år siden denne hjemmeside har været her. Har i haft en anden tidligere?

poketeam.dk er ældgammel, men dette er den nye version. Der har været noget drama omkring skiftet fra det gamle til det nye.
Det er lige som da gaming.dk fik ny hjemmeside; man skulle lave en helt ny bruger.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MP » 12. dec 2014, 01:45

@Mwthorn Ja, den forhenværende webmaster havde ikke tid til at køre siden videre og så besluttede vi at starte næsten forfra, sammen med den nye webmaster (Tsuroerusu). :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde

Indlægaf Mwthorn » 12. dec 2014, 02:36

MeJoho skrev:Du behøver ikke sige hvorfor Latias er din yndlingspokémon, men du må da meget gerne
forklare hvorfor det skulle kunne misforstås oO

Svært at forklare. Da jeg kender så meget til Latias (og Latios), kommer det virkelig i dybten omkring hvor meget de begge to betyder for mig.

Lyder lidt dumt men nogen har for lang tid siden kaldt mig for Latias fordi jeg hedder Mathias og da de nogenlunde lyder det samme har man sagt at jeg er forelsket i Latias... Det bare forkert på mange måder og er ihvertfald ikke det der gjorde hende til min yndlings.
Dog syntes jeg selv det var rimelig morsomt alligevel fordi det fik mig til at tænke på om man kunne hedde Mathios :lol: :roll:

MP skrev:Ja, den forhenværende webmaster havde ikke tid til at køre siden videre og så besluttede vi at starte næsten forfra, sammen med den nye webmaster (Tsuroerusu). :)

Fair nok. Dog ligner det der er meget der ikke er færdigt. Ville gerne hjælpe hvis det var muligt. ;) I mellemtiden, held og lykke med den nye hjemmeside!
Brugeravatar
Mwthorn Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf MeJoho » 12. dec 2014, 12:48

Ash kyssede da med Latias, så det kan jeg da ikke se noget galt i xD
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Latios » 12. dec 2014, 16:08

Mwthorn skrev:Jeg tør modigt at sige min favorit Pokémon er... Latias. Dette skal dog ikke misforstås grunden til hvorfor Latias er min favorit. Men du må meget gerne spørge mig hvorfor hvis du er interesseret i at høre...

Fordi Latias er din favorit, kan jeg desværre ikke snakke med dig! Det er simpelthen uacceptabelt, svinsk, utysk osv....
Ej! Det er kun for sjov xD. Velkommen til Pokéteam! Jeg håber, du finder dig til rette ^^
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Tahu 1 » 12. dec 2014, 16:22

Jamen dog, en lokal PokéFreak (næsten lokal) :P
Jeg kommer selv fra Holbæk, et par stationer fra Roskilde :)
Det er altid dejligt at møde nye fans fra nærområdet :D

Det er vel næsten overflødigt at byde dig velkommen, da jeg kan se at flere andre har gjort det, med åbne arme.
Men du skal nu alligevel også have en varm velkomst fra mig af! ^^

Og som en lille velkomstgave, kan du da lige få hende her med ^^
Billede
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf Mwthorn » 12. dec 2014, 16:45

Latios skrev:Fordi Latias er din favorit, kan jeg desværre ikke snakke med dig! Det er simpelthen uacceptabelt, svinsk, utysk osv....
Ej! Det er kun for sjov xD. Velkommen til Pokéteam! Jeg håber, du finder dig til rette ^^

Tak tror jeg ;P Endnu en bruger med et Pokémon navn. Heheh ;3

Tahu 1 skrev:Jamen dog, en lokal PokéFreak (næsten lokal) :P
Jeg kommer selv fra Holbæk, et par stationer fra Roskilde :)
Det er altid dejligt at møde nye fans fra nærområdet :D

Det er vel næsten overflødigt at byde dig velkommen, da jeg kan se at flere andre har gjort det, med åbne arme.
Men du skal nu alligevel også have en varm velkomst fra mig af! ^^

Og som en lille velkomstgave, kan du da lige få hende her med ^^

Jeg siger alligevel tak! :D
Syntes der altid skal være plads til alle der kan byde en velkommen. Dermed tager jeg også godt imod din velkomst.

Det også fedt at se nogle fans lokalt i nærheden. Hvem ved om man møder hinanden tilfældigt på et tidspunkt i virkeligheden ;)
Og tak for billedet! :D Selvom man ser det her og der, syntes jeg stadig det sødt af dig du sender et :)
Brugeravatar
Mwthorn Mand
Juniortræner
Juniortræner

Næste

Tilbage til Introduktion