Hallu!

Er du ny på PokeTeam? Introducer dig her for fællesskabet!

Indlægaf Tahu 1 » 20. okt 2014, 20:06

Jeg elsker Eeveelution trøjen! 8D
Pikatrøjen er også ret sød, men efter at have set på den i så mange år, hvor den i animéen bliver 0-stillet hver gang den kommer til en ny region... (f.eks. kampen mellem Pikachu og Surskit), så jeg er personligt blevet ret træt af den xP
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.
Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 20. okt 2014, 22:26

Jamen velkommen.
Razzmatazz skrev:men har ikke haft nerver til at introducere mig, siden jeg er en utroligt genert type.

aaah genert er du vidst ikke :lol:
Senest rettet af MeJoho 8. nov 2014, 02:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf GoldenGrowlithe » 2. nov 2014, 02:37

Razzmatazz skrev:
GoldenGrowlithe skrev:Välkommen hit :)
Jag var på bl.a. Västjylland i somras på min Danmarks-resa. :)

Vestjylland er meget populært for turister ja, håber ikke den kraftige vind blæste dig væk ;) og tak for velkomsten!
Ååh, jag älskar vind. :D
Det var extra härligt efter att jag varit i centrala Jylland, och det var värmebölja. Jag höll på att dö, kändes det som. (Eller åtminstone smälta bort) :?
/GG Billede
Kongressens formand, fra Sverige
Jag skriver mest på svenska, så det är bara att fråga (spørge) om ni inte förstår mig. Men försök att använda google translate i första hand. ;P
(Jag förstår danska :) )
Brugeravatar
GoldenGrowlithe Kvinde
Kongressens formand
Kongressens formand

Geografisk sted: Sverige
Land: Sverige

Indlægaf TL » 5. nov 2014, 10:00

Jeg syntes personligt at begge trøjer er rigtig fede, ville selv ønske jeg kunne skaffe mig nogle :3
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf Razzmatazz » 7. nov 2014, 19:29

MeJoho skrev:Jamen velkommen.
Razzmatazz skrev:men har ikke haft nerver til at introducere mig, siden jeg er en utroligt genert type.

aaah gernert er du vidst ikke :lol:

Nogen gange må man jo skubbe sig selv ud i det hvis man vil have noget, og jeg ville have mig selv til at introducere mig selv til folk. Det tog mig et par også et par dage :P
It's more important to master the cards you're holding than to complain about the ones your opponents were dealt.
Brugeravatar
Razzmatazz Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf Razzmatazz » 7. nov 2014, 19:30

GoldenGrowlithe skrev:
Razzmatazz skrev:
GoldenGrowlithe skrev:Välkommen hit :)
Jag var på bl.a. Västjylland i somras på min Danmarks-resa. :)

Vestjylland er meget populært for turister ja, håber ikke den kraftige vind blæste dig væk ;) og tak for velkomsten!
Ååh, jag älskar vind. :D
Det var extra härligt efter att jag varit i centrala Jylland, och det var värmebölja. Jag höll på att dö, kändes det som. (Eller åtminstone smälta bort) :?

Det var lidt af en hedetur ja, længe siden jeg i hvert fald har oplevet det være så varmt i så mange dage. Man kommer til at savne det lidt når vinteren er på vej :D
It's more important to master the cards you're holding than to complain about the ones your opponents were dealt.
Brugeravatar
Razzmatazz Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Razzmatazz » 7. nov 2014, 19:32

TL skrev:Jeg syntes personligt at begge trøjer er rigtig fede, ville selv ønske jeg kunne skaffe mig nogle :3

Det kostede mig knapt 300 kroner i alt, og tog under 10 dage at nå frem fra USA! Så jeg kan bestemt anbefale dem som sælger dem :D Nu ved jeg ikke om jeg har lov til at reklamere her, men jeg fik det fra teeturtle.com, hvis det har interesse :)
Brugeravatar
Razzmatazz Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf MeJoho » 8. nov 2014, 02:49

Tænker mere at du nok ikke er så genert hvis du har over 4k subscribers.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Razzmatazz » 8. nov 2014, 20:43

MeJoho skrev:Tænker mere at du nok ikke er så genert hvis du har over 4k subscribers.

Jeg snakker ikke direkte til nogen på Youtube. Jeg kommer herind for at snakke/skrive med folk, hvorimod på Youtube snakker jeg bare for mig selv, og ikke til nogen. Det er noget underligt noget, men et eller andet sted giver det nok mening xD
Brugeravatar
Razzmatazz Mand
Juniortræner
Juniortræner

Foregående

Tilbage til Introduktion