Længe er der gået

Er du ny på PokeTeam? Introducer dig her for fællesskabet!

Indlægaf Kaname » 2. sep 2013, 03:25

Hello there!

Jeg er desværre ved at være udgået på PokéTeam - nogen husker mig måske.
Jeg kom i tanke om siden her på denne skønne nat, - fantastisk at jeg også skal møde i skole om fem timer - og valgte at give den et kort visit. Jeg blev blændet af en frustrerende grøn tekst, og tænkte at jeg hellere måtte læse det, og her sidder jeg nu.

Jeg har tidligere gået under navnet Kominu på PokéTeam hvor jeg dengang var Ordstyrer på PokéTeam. Jeg oprettede mig på siden d. 25. Januar 2008, hvor jeg da var 11 år gammel. Jeg skiftede senere til brugernavnet Kaname, hvorefter mit aktivitetsniveau begyndt at falde i omtrent udgangen af 2009.
Jeg har aldrig rigtig brændt for Pokémon på den måde, men sjovt kan jeg ikke benægte at det er.

Jeg går under navnet Nicklas, og er sølle 17 år den dag i dag.
Til daglig går jeg på STX et sted i Danmark hvor der virkelig kunne være brug for noget mere liv.
Jeg kan ikke prale af at have én stor passion, men tre; programmering, musik og læring.

Jeg startede med at programmere i en ung alder, og har siden da aldrig veget bort fra faget. Det er en ting der virkelig fascinerer mig, og en ting jeg nok aldrig nogen sinde kommer til at slippe.
Musikken har jeg rodet med siden jeg var 8, og det er mest på hobbyplan, men ekstremt hyggeligt.
At lære er at gro; jeg elsker at lære nye ting, og tager ofte tiltaget til selv at komme i gang med at lære så. Jeg synes det er fantastisk at vide hvordan ting hænger sammen, og ekstremt rart at forstå sammenhængen.

Jeg glæder mig til at observere siden vokse, og eventuelt selv deltage i fællesskabet.

Mvh.
Senest rettet af Kaname 18. feb 2014, 03:14, rettet i alt 1 gang.
Kaname Mand
Ny træner
Ny træner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 2. sep 2013, 16:17

<html>
<body>
<body bgcolor="33CCFF">
<h1><b>Hyggeligt at m&oslash;de dig.</b></h1>
</body>
</html>
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MP » 27. jan 2014, 22:50

Jeg kan svagt huske, at PT engang havde en ordstyre, der gik under navnet Kominu.

Velkommen tilbage! :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf Kaname » 18. feb 2014, 03:17

Jeg husker skam også dig. Det er længe siden, uden tvivl.

Umiddelbart når jeg smutter forbi her en gang imellem, ser siden forholdsvist uddød ud. Er det tilfældet, eller er det mig der overser noget? Det var noget af et spring at gå fra PHP-Fusion til Joomla/phpBB alligevel. Men interessent, helt klart.
Kaname Mand
Ny træner
Ny træner

Indlægaf Tahu 1 » 18. feb 2014, 11:56

Tabet af de spil der (uanset hvad folk mener) var med til at holde folks interesse, er mærkbar på PT.
Vi er startet, mere eller mindre, fra bunden med denne side, hvilket vil sige at mange brugere er faldet fra, da mange ikke ser det som "det rigtige PT".
Personligt savner jeg selv QuickChatten, GCEA og VSO, fordi det gav sammenhold på siden, i form af hyggelig random snak, byttehandler og konkurrencer.

Men i korte træk, nej, det er ikke bare dig der overser noget. :)
Det kan naturligvis også hænge sammen med at Pokémon har haft sin storhedstid i Danmark :P
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf MeJoho » 18. feb 2014, 16:04

>QuickChatten
Der er da IRC nu.
EDIT: @Tahu 1 ja det er folk der bruger den, men folk skrider normalt når de ikke får et svar lige med det samme, og så er der jo ikke meget chat over det hvis man ikke kan blive hængende. Ellers kan jeg anbefale omegle.com
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Vulpix » 8. mar 2014, 01:24

Kan godt huske dig, men det er seriøst længe siden..
Brugeravatar
Vulpix Kvinde
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Falster

Tilbage til Introduktion