Tilbage på Pokéteam~!

Er du ny på PokeTeam? Introducer dig her for fællesskabet!

Indlægaf LynxAngel » 16. feb 2016, 00:00

Goddag, Pokéteam, LynxAngel her! Så, som titlen på mit emne her siger, har jeg været her på forummet før, men... kan ikke husky brugernavn og sådan, så jeg besluttede mig for at lave en ny bruger! Jeg er 19 år gammel, kommer fra Fyn, og til dagligt går jeg på gymnasium. Jeg bruger ikke sociale medier så meget, men I kan finde mig på twitter (@LynxAngel). Jeg bruger det nu mest til at retweete og en gang imellem opdatere vedrørende nogle af mine projekter, som jeg har gang i :lol: Anyway, min 3ds friend code er 4442-1870-1801, så tilføj mig, men fortæl mig venligst hvis I gør, så jeg også kan tilføje jer :D og I kan også finde mig på skype, hvis I har lyst!

Kort favoritliste:
Favorit Pokémon: Hawlucha
Favorit Pokémon type: Dark, Poison og Flying.
Favorit PKMN Musik: ORAS Rival Battle Theme
Favorit PKMN Generation: Generation 3
Favorit upopulære PKMN: Klefki.

Så, ja, håber da at jeg kan få lidt venner her (Har alt for få IRL venner, som kan lide Pokémon!)
LynxAngel Mand
Ny træner
Ny træner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 16. feb 2016, 18:19

Velkommen hertil (:
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MP » 17. feb 2016, 17:45

Velkommen tilbage! :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf LynxAngel » 18. feb 2016, 18:14

Hehe, mange tak, MeJoho og MP :)
LynxAngel Mand
Ny træner
Ny træner

Indlægaf DARKMEW » 19. feb 2016, 06:50

jamen velkommen til da.
sig mig hvordan kan man ikke lide Klefki den er da sød og rat dejlig, isar med den abillety ^_^
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf LynxAngel » 19. feb 2016, 23:59

Tak, DARKMEW ^^ Tja, mange hater nok på Klefki fordi at den er baseret på nøgler, "Og det er forkert" lol
LynxAngel Mand
Ny træner
Ny træner

Indlægaf DARKMEW » 20. feb 2016, 09:57

den her da ikke et dårliger design end Electrode, voltob, Magnemite, ditto, muk Unown og andre andre... unown er bare bukstaver og kan ikke engang lære nogen angreb (kun et som ALLE pokemon kan lære)
så hvad er der så slemt over Klefki den er da ganske sød og også godt i spillene, undre mig lidt over hader over for den når det bestem ikke er noget nyt i at pokemon er baseret på objekter...
Magnemite er f.eks bare gamle magneter med et par skruger og et øje. og den udvikling er bare 3 af dem (ikke engang serlig kreativt... diglet er på samme måde, Grimer og muk er stortset også lige identisk på nær slimen ved munden, den har en hånd istedet for to og den er støre...
ditto er bare en blob.

og rotom er disideret en grasslåmaskine, fryser, ventelator, ovn og vaskemaskine...

der er så meget ironi over dette

Billede
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Introduktion