Hvad gjorde dig glad i dag?

Diskussion af emner som ikke er Pokémon-relaterede, alle indlæg skal overholde PokeTeams regler.

Indlægaf Wartortle » 30. jul 2014, 10:07

En af mine venner kom ind på pædagogseminariet i dag og er super glad på hans vegne.. det triste af det hele er vel, at jeg ikke selv kom ind
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark
Land: Danmark

Indlægaf RP » 30. jul 2014, 16:45

Jeg har haft tid til at tænke over et par ting i dag.
Jeg har filosoferet over hvor heldig jeg har været med mit liv. På trods af mobning, ulykker, uheld, fobier over normale ting, allagier der forhindre mange ting, at jeg mangler lidt penge til alt rejser, og mange flere ting.
Selv på trods af alt det så har jeg fået mange venner, en lækker lejlighed, masser af møbler, en fryser fyldt med mad, muligheder for at kunne spare op til større ting, såsom en ny special bygget computer til 9k, mulighederne for at ku ta den uddannelse jeg ønsker, leve det liv jeg vil og jeg har endda en meget dejlig kæreste at dele det hele med.

Jeg føler mig ret heldig at jeg har mulighed for det. Håber på at jeg ka tjene nogle gode penge så jeg ka gi min kæreste en virkeli go gave.
Billede Billede Billede Billede Billede

Ræven er i byen igen X3 Min FC: 4613-7439-0178 *Mufasa stemme* Udfordrer du mig?!?
Brugeravatar
RP Kvinde
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: Bag det store træ i parken.

Indlægaf Pokelol » 1. aug 2014, 00:52

Jeg blev optaget på Aalborg Universitet, hvor jeg skal læse Humanistisk Informatik!

En kæmpe omvæltning, nu jeg skal flytte fra Kalundborg-området på Vestsjælland til en stor by som Aalborg til start-september..

Det er vildt, men det er svært at finde boliger på nuværende tidspunkt ):
Så giv mig dog min studenterhue.
Brugeravatar
Pokelol Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: I mine bukser.

Indlægaf MP » 3. aug 2014, 09:29

^ Tillykke med optagelsen, Jeg synes, at jeg har hørt, at Aalborg har en slags boliggaranti til studerende, hvis man vil bo på et kollegium. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf TL » 5. aug 2014, 09:56

(Jeg skriver om noget jeg blev glad for i forgårs)
Jeg mødte Kaiba inde på smite og det var rimelig pudsigt :D Så nu glæder jeg mig til at spille med ham ^_^
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf RP » 5. aug 2014, 17:18

Jeg fik en stor rød bøf i dag ^^ var på jensens med kæresten og "svigermor".
Derefter var vi på shoppe tur, hvor jeg købte bananer og vinglas i bilka ;P Så classy jeg er blevet.
Nu sidder jeg og ska til at game the sims 2!

men i må hygge jer med jeres spil TL og Kaiba.

Ræven er i byen igen X3 Min FC: 4613-7439-0178 *Mufasa stemme* Udfordrer du mig?!?
Brugeravatar
RP Kvinde
Elitetræner
Elitetræner

Indlægaf RP » 22. aug 2014, 14:18

Så er man lige logget ind på PT for første gang med ny computer ^^

Den lille skat har kostet mig 9k, og indtil videre er der meget mer end det værd!
Den er lavet specifikt efter mig og mine behov, så den passer til alle mine spil, nye så vel som gamle spil. Windows 7. den er stille og stealhty som en lille computer Ninja ^^

Er mega glad for den lille skønhed.

Brugeravatar
RP Kvinde
Elitetræner
Elitetræner

Indlægaf GoldenGrowlithe » 23. aug 2014, 19:21

MeJoho skrev:Meh Windows 7. Alle de skide updateringer oO Har intet problem med Windows 8.
Det fungerer præcis ligesom Windows 7, bare bedre mht. forskellige ting.

Det eneste der er bedre ved Windows 7 er start-logoet med ildfluerne :D
[ Billede ]
Du måste vara den första jag ser som är glad över Windows 8. Billede

Själv är jag glad över att jag precis klarade Pokémon Y. :)
Och jag småskrattar åt alla Graveler i Victory Road som använt Explosion mot min Aegislash. :lol: (hint: spøgelse)
/GG Billede
Kongressens formand, fra Sverige
Jag skriver mest på svenska, så det är bara att fråga (spørge) om ni inte förstår mig. Men försök att använda google translate i första hand. ;P
(Jag förstår danska :) )
Brugeravatar
GoldenGrowlithe Kvinde
Kongressens formand
Kongressens formand

Geografisk sted: Sverige
Land: Sverige

Indlægaf GoldenGrowlithe » 24. aug 2014, 11:17

MeJoho skrev:Kan også godt lide det her :D [ Billede ]
Hehe, yeah, den bilden är rätt cool. ;)
Det jag gör när jag vill ta bilder "i action", är att jag trycker på Home-knappen för att frysa bilden i 1-2 sekunder, så att jag kan ta en bild med kamera.

Ta gärna och skriv ett inlägg på PokéPlaza? :)
/GG Billede
Kongressens formand, fra Sverige
Jag skriver mest på svenska, så det är bara att fråga (spørge) om ni inte förstår mig. Men försök att använda google translate i första hand. ;P
(Jag förstår danska :) )
Brugeravatar
GoldenGrowlithe Kvinde
Kongressens formand
Kongressens formand

Geografisk sted: Sverige
Land: Sverige

Indlægaf RP » 24. aug 2014, 11:26

MeJoho, Windows 8 fungerer klart bedst til touch skærme. Det ser ogs såen ud i dets design osv. Hva angår performance på nye spil osv. er den ogs bedre end 7.

Men Windows 7 er brugervenligt, og det fungerer godt med ældre spil, som 8 ik vil ku kør overhovedet.
Windows 7 har da også funktioner som 8 ik har: en startknap, en søge funktion på computeren der virker og 7 har også let adgang til ens filer.

Windows 8 ska igennem en tosset start menu før man ka komme på sit skrivebord. ja man ka lav en genvej til et spil i den start menu, men er det virkelig så svært at sku dobbelt klikke på et icon? Dette ka dog fikses med en update.
Og der er stort set ligeså mange opdateringer til 8 som der er til 7.
8's sluk knap er da også gemt godt væk.

Så Windows 7 og 8 er vidt forskellige, og de er gode på hver deres måde. Så alt efter hva ens krav er, så er det forskelligt om man ska ha 7 eller 8.

Til mine behov er Windows 8 ikke godt. overhovedet.
Windows 7 er til gengæld lige sagen. Der er der ikke et styresystem der fungerer bedre end det.
Disse oplysninger støttes af folk der arbejder med computere til hverdag. Som arbejde.

Brugeravatar
RP Kvinde
Elitetræner
Elitetræner

ForegåendeNæste

Tilbage til Fri debat