Kom glad!

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf Wartortle » 19. maj 2015, 12:24

Jeg ved godt, at jeg har skrevet meget her på det sidste, og jeg undskylder da også mit ’hissy-fitt’ for et par dage siden, men det var da ikke uden at bringe noget godt med sig.
Jeg hørte fra rigtig mange, at de gerne ville hjælpe og det er jeg virkelig glad for at høre… og derfor beder jeg folk tage initiativ til at få fat i vores Præsident så vi kan revurdere sidens ’poster’ og/eller måden information skal køres på siden.
Jeg er glad for at snakken tog en så positiv drejning og derfor vil jeg gerne være den første til at sige, at jeg er klar til at tage én af posterne, om leder af den eller med i teamet gør mig intet… for som jeg har skrevet før og som ingen ser ud til at benægte, så sker der for lidt og man gør selv for lidt…
Så dette er en besked rettet til alle men ISÆR vores præsident… jeg syntes det er på tide at sætte nye folk til og overveje hvordan siden skal køres, så vi kan få lidt liv i stedet her igen…

ALLE der føler at de vil bidrage, også bare det mindste, bedes skrive her så der ved at der er opbakning for ideen…
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark
Land: Danmark

Indlægaf Tahu 1 » 19. maj 2015, 13:11

Vi står faktisk og mangler en/flere nyheds redaktøre, og vi er igang med at snakke om kandidater :)
Men de "ansatte" der ikke laver noget, bør enten stå ved at de ikke laver noget, og ønske at gøre noget ved det, eller gå af.

Så nye folk er hjertelig velkommen til at komme og byde ind! :D
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf Abubecka » 19. maj 2015, 13:51

Jeg ved godt at jeg skrev at jeg måske ikke er den mest aktive admin, men jeg er selv aktiv på Bulbapedia, Serebii, Pokébeach og Pokéjungle, så jeg fanger de fleste nyheder, så jeg kunne sagtens slå en nyhed sammen hvergang jeg ser en ny en. =)
RPG
Billede
Dr. Theodor Pois
Billede Billede Billede
Hvis der er nogen der vil i kontakt med mig i RPGen så skal de sende mig en PB.
Jeg bedømmer alle kampe på Pokémon Showdown.

Billede
Brugeravatar
Abubecka Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf TL » 19. maj 2015, 15:16

Jeg fik en gang fat I præsidenten, der kom en meget lang besked med hvor fra jeg kunne læse mig til at han var meget presset. Men jeg siden jeg har fået fat i ham en gang kan jeg vel gøre det igen? :)
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf MeJoho » 19. maj 2015, 17:29

Tsuroeruso er altid på poketeam chatten. Man skal bare skrive hans navn, så svarer han.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Indlægaf DARKMEW » 19. maj 2015, 17:57

man må ikke glemme at bare fordig man har gode ententioner og gerne vil have siden op at køre, man kan heller ikek bare finde folk. der skal noget særlig til for at folk kan bidrage da der er mange faktore der spiller en rolle.

personen skal nok som udgangspunkt indeholde følgene kvaliteter:

1. Have lysten til det (denne siger sig selv)
2. Have overskudet (altså have tid og mulighed til virkelig også at lave det de står for)
3. Vare istand til selv at motivere sig og få lavet det de skal (den er også åbenlyst men det er for mange ikke nemt og kan isar være svært hvis man føler at ens arbejde ikke bliver værsat eller man kun får negativ feedback)
4. Have evnen til at omsætte det de vil (jeg f.eks. vil ikke bryde mig om som ordlind at skulle skrive atikler og ting igen det dobbelt arbejd efor alle andre)
5. Være moden nok til at have sådan en rolle (som admin skal man framgå som et godt eksempel ikke udnytte sin stilling og vare åben og lytte til brygerne og kunne løse konflikter på en moden måde)
6. Passe til det arbejde man vil. (hvis det f.eks. gælder nyheder skal man være istand til at kunne se det vigtige og inholdet i nyheden, det ikke altid nok bare at oversætte da ikke alt virkelig giver mening, men samtidg også vare villig til at yde en ekstra indsats for at finde mere information omkring det og tilføje det man ahr fundet så frem det er meningsfyldt. gøre nyheden interesant og bruge sproget så det er nemt og forstålig men stadig "saftig" og spænden)

6'ern gælder for alle afdelinger, som grafiker skal man have evnen og øjet for om det passer til siden, og der er også i de andre afdelinger stor behov for at du til det man kan.
Så hvis det er der mangler personale er det måske fordig der ikke lige er folk der har de egenskaber selvom deres ententioner er gode, det gør det utrolig svært at finde en "egned" medarbejder. desuden må man ikke glemme at alt det slid og arbejde er noget man skal gøre fuldkommen gratisk og jeg har for eksempelt været forand computern med 39.8 i feber og arbejdede på ting mens jeg havde en brakspand ved siden af fordig det var vigtig for mig at få lavet det jeg havde sat mig for.

når brugerbasen er så lille som den er er der heller ikke dirakte et stort udvalg, og sommetider må man simpelthend acceptere at man også kommer til eller skal arbejde på dødkedelige ting eller ting man ikke havde sagt ja til for at få det til at fungere, det urealistisk at tro at man kun kan have en afdeling fordig folk nu engang springer fra og da folk har skole, arbejde og privatliv er der mange der oplever at selvom de gerne vil deltage så er tiden der ikke nødvendigvis.

det kan godt være det kun er min opfattelse men jeg tror det er en usmart ting at ligge informationen på wiki, måske er det nemmer at bestyer men hvad skal folk så besøge siden for hvis det de skal bryge er på en wiki, jeg ser resløbet som sådan.

angaceret pokemonfans laver siden opdatere den, fordig den er opdateret kommer brugerne igen for at se om der sker noget nyt og få den nyeste information, når man så er på siden kan man også lige logge ind, dermed skabes der aktivitet og folk vil når de er logget ind også se at de har fået en Besked eller at der er sket noget i forum.

men selv forsiden er jo stadig i stykker og jeg ved da at DM2 dengang ikke lod sådan en fejl så længe han arbejdede på den med det samme, ved så også at Tsuroerusu godt kender til fejlen da jeg allrede for måneder siden gjore ham opmærksom på at ens billed og navn og PB ikke bliver vist, men at han ville opdatere systemet, men det er altså lidt sjusk for ja hvis systemet skulle opdateres om en uge efter han havde set fejlen så var det måske noget andet men at lade sådan fejl stå ligesom at wikien ikke virker er bare med til at lade siden virke endnu mere død...
og hvis siden er strukturæret så brugerne kan følge med i de beslutninger der bliver truffet hvordan kan vebmastern så pludselig bare "forsvinde i ugevis" naturligvis kan han have personlige problemer og jeg håber sandelig ikke det er så slemt eller også håber jeg han snart får det bedrer eller de problemer skaffet af vejen.

det jeg vil sige er bare at folk ikke bare kan findes det hele problemet for det sku sjældent man finder nogen som virkelig har tiden, overskudet, glæden og lysten til det og kan holde det også.
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf nicklasloje » 19. maj 2015, 18:01

Er også på :) ved godt jeg er ny, men derfor kan jeg vel godt komme med noget :)
Billede
Brugeravatar
nicklasloje Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Wartortle » 19. maj 2015, 19:24

Jeg tror ikke jeg på noget tidspunkt får et problem for at være online, nogle dage kan det ske at det er hver anden dag men jeg opretholder at være på MINDST én gang daglig... og derfor vil jeg også gerne gøre mit og (selvom denne 'rang' ikke findes) være kreativ-forumsadministrator, mente at jeg gerne vil overvåge de kreativ emner og måske endda også trække den til det kulturelle forum da der jo til tider sker at emner lander forkerte steder... Hvis ikke jeg har muligheden for selv at rette de fejl vil jeg glædeligt give lyd, men (af jer der stadig er en del af stablen) hvem henvender man sig til med disse fejlrapporter?
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf TL » 19. maj 2015, 21:03

DARKMEW skrev:så pludselig bare "forsvinde i ugevis" naturligvis kan han have personlige problemer og jeg håber sandelig ikke det er så slemt

Altså sidst jeg snakkede med ham tror jeg han havde noget i nærheden af en 'depression' og noget med at han var blevet chikaneret og at det havde invaderet hans hverdag. Men da det kan være så svært for ham. Så er han måske ikke den rette præsident? Tro mig, jeg har massere af respekt for Tsuroerusu, jeg synes at han er en fin fyr med hjertet på det rette sted. Men når man ikke rigtig har set noget til ham UTROLIG længe. Så får det mig bare til at tænke "hvorfor er han præsident?".
Jeg mener, en fejl der har været på startsiden så længe, og som stadigvæk ikke er blevet rettet. Det er ikke helt optimalt.
Jeg tror ikke at jeg kunne have gjort det bedre selv end ham, men det er stadigvæk lidt nederen.

Det er bare mine erfaringer og mine meninger. Sorry for det lidt underlige opstød :c
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf MeJoho » 20. maj 2015, 02:08

Hold nu op alle sammen. Depression behøver ikke at være slemt eller noget vedvarende. Det kommer alle til at opleve.
Forstår ikke hvordan det er kommet til et punkt hvor der bliver diskuteret webadministratorens helbred.
Jeg burde ikke engang skulle skrive det her.

Det er da sund fornuft at man ikke spreder rygter og alt muligt når vedkommende
ikke har været og kommenteret på noget af det selv.

Ha nu lidt tålmodighed.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Næste

Tilbage til Om PokeTeam