Kom glad!

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf DARKMEW » 20. maj 2015, 04:04

nu snakkede jeg ikke om depression og har ikke udførlig skrevet om nogen viden det eneste jeg skrev var "personlige problemer " og kun ud fra det sysnpunkt at jeg egentlig kun kan se det som en grund til ikke at lave en masse og være på.
personlige problemer kan være stress med skole/arbejde, manglene lyst, familijare ting der skal kalres som masser af familie fester og ram tam tom (lig mærke til jeg anser familie som "problem" :P )

og hvis han er på chatten som du siger hvorfor er han så ikke på siden? hvis overskudet er der til chat eller andre ting så er det jo blot et tegn på manglene lyst til selve siden og brugerne. (som jeg ikke tror det er for selvom jeg ikke kender ham super godt har jeg stadig en stærk fornemmelse af at han tager tingene seriøst og gør hvad han kan) og det dermed typer på der er et eller andet der tager hans overskud til selve siden.
Som webmaster og admin bør man altså stræbe efter at være online flere gange davlig. ikke nødvendigvis for at lave noget konstant men for at se til hvad der sker og så det øvrige personale også kan komme i kontakt med ham (som jeg ikke rigtig ved om i er på anden vis dog)

natürligvis bør man ikke spræde rygter og det er jo også hans privatliv, og man skal også respektere det og naturligvis også have forståelse for at han som alle andre også kun er et menneske ^_^ men når det er sagt er det jo et demokratisk styer her inde og der kan jo tilsynladene ikke traffes beslutninger uden at alle er til stænde.
og personlige problemer TL sage jo bare at han havde snakket med ham og gav i den forstand heller ikke en favlig diagnose men en en opsevation ud fra den samtale de tilsynladene havde haft, om det så er privat ved jeg ikke men personalet ved sikkert mere?
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland
Land: Danmark

Indlægaf TL » 20. maj 2015, 07:26

DARKMEW skrev:privat ved jeg ikke men personalet ved sikkert mere?

Det gør de sikkert. Det var også bare hvad jeg havde hørt :) Det var ikke for at give ham en sviner ;)
Håber bare på lidt mere aktivitet på forummet fra hans side af :c
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf ricoo » 21. maj 2015, 18:38

Hey jeg er super klar til at hjælpe jeg kan lidt af det meste så bare sig til. Jeg havde faktisk også tænkt lidt på at lave en tcg klub her på pt hvor man kunne diskutere kort og spille sammen etc. :D
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf Whooper » 23. maj 2015, 14:34

jeg syntes alså at siden er god og der er mange søde folk her??
Billede
Brugeravatar
Whooper Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: ikke længere på poketeam

Indlægaf carsten » 23. maj 2015, 20:22

tak for komplimentet Whooper :lol:
Senest rettet af carsten 23. maj 2015, 21:53, rettet i alt 1 gang.
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Hundige i Greve

Indlægaf UmbreonTheMyth » 23. maj 2015, 20:46

tror ikke han snakkede om dig carsten xD ej
Billede
Sixty Susulpro
Brugeravatar
UmbreonTheMyth
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf carsten » 23. maj 2015, 22:00

og der er mange søde folk her??

Umbreonthelegend jeg forstod det at han skrev om alle dem der bruger poketeam her jeg kan ikke svare for andre hvis jeg har forstået det rigtig Whooper har skrevet men hvis der er noget som jeg har misforstået så undskylder jeg :lol:
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Indlægaf MeJoho » 23. maj 2015, 22:57

@carsten UmbreonTheMyth skrev også "ej" til sidst, så tror bare der blev joket lidt^^ :)
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf carsten » 23. maj 2015, 23:18

okay kender ikke så mange af det tegn
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Indlægaf MP » 24. maj 2015, 22:17

Hvis man har en ide, der kan gøre PT bedre og evt. er villig til at være med til at "arbejde" på den, så er man altid velkommen til at skrive om ideen til mig, så vil jeg tage ideen op på et "personale-møde". :)

PS. Undskyld, at jeg ikke er på så meget for tiden, men jeg har meget travlt for tiden med arbejde og DM.
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Foregående

Tilbage til Om PokeTeam