Er Pokemon død?

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf Nyuu » 11. maj 2015, 17:00

Det er da en falliterklæring at man skal besøge en Facebookgruppe, som man i øvrigt først skal være medlem af, for at kunne læse Pokemon nyheder. Vi befinder os på Danmarks eneste Pokemon fanside som engang havde over 1000 besøgende om dagen. Her skal der da stå noget om f.eks. det kommende DM i Pokemon.

Det andet Facebook link er i øvrigt dødt.
Nyuu
Jeg har ikke fejlet, jeg har blot fundet løsninger der ikke virker
Brugeravatar
Nyuu Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Avnbøl
Land: Danmark

Indlægaf Wartortle » 11. maj 2015, 18:54

Lige pt. er PT (no pun intended) lidt som at sparke til den døde hest for fjerne gang den samme dag for at få noget op at køre. Men selv en død hest kan ride, hvis man altså bare sparker hårdt og længe nok.
En hjemmeside, lige meget hvad den så måtte indeholde skal have aktivitet og den står man hovedsagligt selv for, er man ikke selv aktiv kan man ikke være det bekendt at brokke sig over manglende aktivitet men er man omvendt en aktiv bruger som jeg ( uden at lyde selvfed) selv ville mene jeg er kan det ærgre mig at der ikke er sket mere… jeg tror mange havde i troen at den nye side og den nye ejer skulle køre showet præcist som det gamle sted eller i hvert fald være en spirituel efterfølger (hvilket jeg ikke just syntes den er) for hvad vi før i tiden havde…
Jeg ville lyve hvis jeg sagde, at jeg ikke savnede den gamle side og så den frem for den nye, men man bliver også nød til at stille sig tilfreds med hvad det er… PT, nyt eller gammelt, er ikke mit hjertebarn som det er for andre (hovedsagligt dem der lavede den gamle side) men jeg har været en del af fælleskabet derinde længe og har så meget at takke siden for…
Der sker ikke meget, for nogen har mistet interessen, men så længe der er i det mindste nogle få der gerne vil siden, så er pokémon, PT eller minderne og ånden bag hvad der var før dødt…
Poketeam er kun dødt hvis du vil have at det er, for mig er Pokéteam ikke en side, men hvad den side holder af minder og oplevelser
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf MeJoho » 11. maj 2015, 19:16

Noget der motiverer og man kan se op/frem til.
Passion.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Latios » 11. maj 2015, 21:07

Nyuu skrev:Det andet Facebook link er i øvrigt dødt.

For mig er det ikke dødt. Man skal vist være inviteret til begivenheden, før man kan se linket :/

@Wartortle, godt skrevet! Jeg kunne ikke have skrevet det bedre.
Jeg havde en bruger på den gamle PT side. Jeg fik dog aldrig skrevet ét enkelt indlæg. Jeg synes, at den gamle hjemmeside virker bedre. Dog er jeg tilfreds nok med denne her, da jeg også ved, at det er svært at have en avanceret hjemmeside kørende, når der ikke er mange til at bygge på den.
Jeg synes selvfølgelig, det er trist, at der ikke er mange her på siden lige nu. Man kan altid håbe, at de nye brugere, der kommer nu og da, kommer for at blive. Så længe jeg har interessen for pokémon, og der bare er aktivitet på siden, vil jeg blive her :)
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Funter » 11. maj 2015, 21:40

Personligt elsker jeg at læse nyhederne, men jeg svarer bare ikke på trådene. Jeg er heller ikke sånaktiv med at spille, men jeg er stadig helt forelsket i pokemon verdenen.
Jeg kan roligt sige at jeg vist ikke ligefrem er den person som bidrager med aller mest, men jeg elsker siden og syntes det er så trist at se den gå ned af bakke :(
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlægaf Nyuu » 11. maj 2015, 21:48

Vi kan måske blive enige om at konkludere, at Pokemon ikke er død.
Vi kan nok også blive enige om, at der ikke er så meget aktivitet her på siden, og vi kan sikkert også blive enige om, at der ikke rigtigt bliver skrevet noget til siden (nyheder, artikler og den slags)
Det er så min påstand, at en øget aktivitet fra admins side stille og roligt vil betyde en øget aktivitet fra brugernes side.
Hvis man f.eks. begynder at skrive om DM i Pokemon, vil der være flere der gider læse det og flere der vil kommentere og stille spørgsmål.
Poketeam er kun dødt hvis du vil have at det er, for mig er Pokéteam ikke en side, men hvad den side holder af minder og oplevelser

For mig er Poketeam så sandelig også minder, bl.a. minder om mange lange arbejds perioder som blev belønnet med en masse glade brugere.
Det er muligt det aldrig kan blive som det var før, men hvis der stadig er Pokemon fans derude i Danmark, så bør man prøve at tale til dem og ikke bare lade stå til.
Nyuu
Jeg har ikke fejlet, jeg har blot fundet løsninger der ikke virker
Brugeravatar
Nyuu Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Avnbøl

Indlægaf Sauran » 12. maj 2015, 21:34

Jeg synes siden er svær at gå til. En del handler om spil. Jeg ved ikke rigtigt hvad RGP er. Som jeg læser det, ser det ud til at være spil. Men jeg spiller ikke. Jeg orker ikke at samle over 900 kort. Jeg har også set der en en side som hedder Jeres tegninger, men jeg tegner ganske elendigt. Jeg kan slet ikke tegne frihånd, jeg kan kun tegne ved at tage et billede fra en serie, og lægge et stykke madpapir over glasskærmen og tegne efter det. En blyantstreg efter den sorte streg, og derefter scanne den, og farvelægge den i et billede program. Jeg brugte Adobe Photoshop 2.0. Jeg ved det er et gammelt program, og af en eller anden grund kan jeg slet ikke åbne det mere. Men de tegninger var heller ikke gode.

Hvad kan man bruge siden til hvis man ikke spiller? Jeg synes at spil fylder en del på siden.
Sauran
Ny træner
Ny træner

Indlægaf Tahu 1 » 12. maj 2015, 21:59

Så spørger jeg, af ganske almen nysgerrighed, hvis du ikke spiller hverken TCG eller DS spillene, hvad laver du så, når du "udøver" din Poémon interesse? :)
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf Latios » 12. maj 2015, 22:06

@Sauran, velkommen til ^^
Jeg samler hverken på pokémonkort eller er en del af RPG'en (i hvert fald ikke endnu).
Ja, RPG'en og spillene fylder meget på siden. Siden folk spiller spillene, vil folk også snakke om dem.
Der er også andre tråde - eksempelvis i fri snak og forumlege. Alt her på siden behøves ikke at have noget at gøre med Pokémon. Man man sagtens få sig en god snak gennem indlæg her på siden, der ikke handler om spil ;)
Inde under Pokémon generelt kan du også tage en tråd op igen ved at komme med et nyt indlæg eller starte dit eget.
Det er ikke alle brugere på siden, der er opdaterede med de nye spil.
Jeg håber det hjalp ;)
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Abubecka » 13. maj 2015, 10:11

Pokémon er ikke død, hverken i Danmark eller i verden generelt. Dog vil jeg sige at PP.dk (som jeg vælger at kalde det) er ret død. Det er ikke brugerne der skal holde siden i gang, men dem som er "ansatte" til at styre, eller hjælpe med at styre, siden der skal holde den i gang. Der er mange nyheder, både inden for video spilene, TCGen og Animen, dog er de mere internationale end Danmark specificeret, men de er der.
Hvis ideen er at lave nyheder for Danmark er der ikke mange nyheder, men hvis man tager alle nyheder for Pokémon så ville nyheds afdelingen være mere aktiv.
RPG
Billede
Dr. Theodor Pois
Billede Billede Billede
Hvis der er nogen der vil i kontakt med mig i RPGen så skal de sende mig en PB.
Jeg bedømmer alle kampe på Pokémon Showdown.

Billede
Brugeravatar
Abubecka Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Fyn

ForegåendeNæste

Tilbage til Om PokeTeam