Er Pokemon død?

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf DARKMEW » 2. nov 2015, 04:00

Matthew her ingen intention om at gøre Mania til en informations side, vi ved vor utrolig meget matriale Poketeam har og vi straber ikke efter at opnå det eller genskabe det.
derfor tror jeg ikke man skal se det som konkuranter, Mania er en communety med mange af funktionerne som det gamle PT havde, men så snart PokeTeam begynder at så informationeren overført og ind er der mere en nok grudn for danske bruger at besøge siden og være her inde igen.
det handler mindre om at modarbejde hinanden da begge sider byder på forskellige ting.
Matthew her en forkærlighed for kodning (lidt i stil med din historie) startede han også med at gå op i det på grudn af det Gamle PT og nu han hat så skrap og har faktisk lavet tortset alt det du kan se af systemer der inde selv.
Men Matthew og mig er udemærket godt klar over at vi ikke kan holde en side som både kræver tid på vedligeholdelse af interaktive bruger difineret funktioner ved lige og byde nyt hvis vi også skal fokusere på lave information.

når det så er sagt føler jeg ikke det forkert at danskerne har flere mødesteder at flokkes. PokeMania er ca det det gamle PT egentlig skulle havde været, det udviklede sig bare anderledes,
men det var klart at det ikke var mulig med begrandset indsats at holde en så omfattene side kørene, og vi havde også lært meget som vi så har taget stilling til på Mania.
i tidernes morgen var der også DPF og PokeTeam men jeg anså aldrig DPF som ikke nødvendig eller overflødig. det lidt soma t sommeline Pokemon på TV2 når der er netflix... jeg her hørt at de virkelig har framtids plæner og så vid jeg ved her der stadig intentioner om at overføre (stortset alt information fra det game PT) så PokeTeam vil vare mere information og mere til dette og Mania er nok mere et hygge møde sted hvor man kan bruge lidt tid og måske lige skrive med sine venner om Pokemon.

jeg håber da på man en dag måske kunne etablere et eventuel samarbejde hvor man går opmærksom på eventuelle nyheder og informere hinanden så siderne hjælper hinaden med at være op to day
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland
Land: Danmark

Indlægaf Yadoranly » 3. nov 2015, 16:05

Anime/Manga er bestemt ikke dødt, vil jeg mene. I hvert fald ikke som miljø, hvor de største conner har omkring 3000 deltagere. Der er dog ikke salg i det - størstedelen af fanbasen foretrækker de engelske versioner, og det gør det svært. Pokémonmiljøet giver jeg dig dog ret i er døende. Måske er det fordi de fleste nørdede typer fra Pokémonmiljøet finder sig bedre hjemme til anime conventions? Det er personligt derfor jeg ikke tager til DM længere. :P

PS: Det er sjovt at lege med sikkerhedsfejl. På et eller andet tidspunkt bliver de jo rettet, når man piller ved dem (og anmelder dem). ;-) Jeg har personligt ingen kvaler med at jeg har haft det sjovt med systemet. Så længe man ikke gør det i et omfang, der ødelægger det for andre, så er den største skade det gør lidt frustration for personen der skal rette det. :P
Brugeravatar
Yadoranly Mand
Pokémon-træner
Pokémon-træner

Indlægaf Sauran » 1. jun 2016, 18:39

Efter at Time for TV lukkede fra den ene dag til den anden midt i maj, er det blevet umuligt at finde en programoversigt for Disney XD. Den har jo ikke tekst tv. Den tv guide visning jeg har er elendig, da man kun kan se nuværende program og næste.

Jeg har ikke fundet andre hjemmesider der har Disney XDs program. Heller ikke på deres egen hjemmeside.

Så kan man få lov se at se kanalen i lang tid, før det dukker op. Først troede det var både lørdag og søndag. Men det skulle kun være søndag kl. 07.30. I det som de kalder Annimasive. Nu viser de sæson 17.

Er der andre der kender en hjemmeside med deres programoversigt?
Sauran
Ny træner
Ny træner

Indlægaf Abubecka » 2. jun 2016, 06:58

Sauran - TvTid.dk er en fin tv oversigt, men ellers er Pokémon XY på Netflix, hvis du har mulighed for at bruge det.
RPG
Billede
Dr. Theodor Pois
Billede Billede Billede
Hvis der er nogen der vil i kontakt med mig i RPGen så skal de sende mig en PB.
Jeg bedømmer alle kampe på Pokémon Showdown.

Billede
Brugeravatar
Abubecka Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Sauran » 2. jun 2016, 19:15

Jeg ved godt serien blev sendt på TV2. De spang mange afsnit over, mere end 2 sæsoner.
Disney XD har vist nye afsnit i de senere år, og nu sendes sæson 17.

TV Tid har ikke Disney XD. Jeg har tjekket. Der er kun Disney Chanel og Disney Junior.
Jeg har kun fundet et tidspunkt, søndag 7.30.
Sauran
Ny træner
Ny træner

Indlægaf Abubecka » 2. jun 2016, 22:56

Sauran - Så har du rodet rundt med din TvTid for jeg har Disney XD på min liste.
RPG
Billede
Dr. Theodor Pois
Billede Billede Billede
Hvis der er nogen der vil i kontakt med mig i RPGen så skal de sende mig en PB.
Jeg bedømmer alle kampe på Pokémon Showdown.

Billede
Brugeravatar
Abubecka Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MP » 8. jun 2016, 17:21

Og nu tilbage til emnet!
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Foregående

Tilbage til Om PokeTeam