Forslag

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf Ztash » 11. jun 2013, 18:26

Lagde mærke til at der kom en del forslag i mit fejl og mangler emne. Så for at holde det lidt mere opdelt, så opretter jeg dette emne, som mere skal benyttes til forslag om hvordan i mener at PT kan forbedres.

Jeg lægger ud med at starte:
Jeg forslår at der bliv lavet en wiki til siden. Jeg diskuterede det her med PD, og vi var begge enige om at en dansk wiki ville gavne vores miljø.
Billede

09 - 11 - 2007
Brugeravatar
Ztash Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: Præstø
Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 11. jun 2013, 19:55

Tror ikke at jeg selv ville bruge det. Men jo det er en rigtig god idé. Der er sikkert mange der vil få fornøjelse af et.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Pokelol » 11. jun 2013, 22:21

Med henblik på fremtiden, kunne jeg personligt godt tænke mig nogle DS turneringer afholdt af Poketeam, eller muligvis en DS liga.

Ser dog ikke dette som en høj prioritet, da siden først skal bygges op.

En mindre ting kunne være, at ændre den "bar" med fed skrift, kursiv osv. så overstregningen stod før "Quote" og efter "Underlined". Er dog ikke sikker på, hvor mange andre end mig, der har samme holdning. Eller om det overhovedet er muligt
Så giv mig dog min studenterhue.
Brugeravatar
Pokelol Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Geografisk sted: I mine bukser.

Indlægaf anas » 12. jun 2013, 07:05

min forslag er at i kan mon i kan lave rpg som spillerne hvor man kan kæmpe mod andre rigtig og ikke snyde og man oplever det kampe og fange det pokemon som systemet vægle det vil være sejt og det vil også være sjovt plus og vis man er sal leder så vis en andet kommer i ens sal og udforder så vil fx jeg er i rute 3 og min sal er i i en andet by en udforder mig så vil der komme et besked på skærmet vor der stå at en har udfordret dig så vi man klikker ja så kommer man automatis til sin gum og når kampen er færdig kommer sal læddern tilbage der vor han var
jeg siger kun måske i kan gøre rpg son og når man har klaret testen og går ind i rpg så kan systemet taget 3 tilfældig stat pokemon som man kan vægle

:mrgreen:
i kan også dawnload en pokemon spil i dette link
http://www.mx44.org/225_pokemon-game.html
Billede Billede

den her vidio handler om
View My Video
Brugeravatar
anas Mand
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Ztash » 12. jun 2013, 12:11

Vil lige forslå at gøre de rød / hvide fora ikoner trykbare, for at gøre det nemmere, når man er på telefonen. Det kan godt være ret besværligt, at trykke på linksne. Jeg ved ikke med jer andre men jeg er selv en del på PT på min min mobil, når jeg ikke lige er i nærheden af min PC.
Billede

09 - 11 - 2007
Brugeravatar
Ztash Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Indlægaf Pizza » 12. jun 2013, 14:49

Det er meget svært at læse navnene på brugerne da det er gråt og baggrunden er blåt så falder det lidt ind det syndes jeg skal ændres
Brugeravatar
Pizza Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Frederikshavn

Indlægaf TL » 12. jun 2013, 18:51

Hvad jeg godt kunne tænke mig? Hmmm, måske at der kom en ny manga afdeling op? Måske med en ny season? Så kunne man jo tage de gamle oversatte mangaer og putte dem herin, man kunne også lave de 3 næste bøger af mangaen :) Det er bare en idé
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf Duck in a big box » 14. jun 2013, 16:38

Forslag: Slæk på reglerne og slap af!

Allerede her en uge efter åbningen af forummet er der i 90 % af alle trådene blevet skrevet "hold jer til emnet, hurr durr my name is drilbur". Kan det virkeligt passe, at man ikke kan bevæge sig en tomme væk fra et emne uden man bliver irettesat af en moderator? Hvis en diskussion om Pokémon på en eller anden måde bliver drejet ind på, hvad ved jeg, ghettoer, muslimer og bandekonflikter, fair nok, få tråden tilbage på sporet. Men et enkelt indlæg, der måske drejer sig en lille smule væk fra trådens hovedemne kan da umuligt skade. De utallige "hurr durr, back2topic"-indlæg er da til langt større gene og skaber i hvert fald ikke en god stemning.

Det allerstørste problem kommer jeg dog til nu: Kan det virkeligt passe, at visse personer har beføjelser til at redigere i andre medlemmers indlæg og fuldkommen ændre budskabet i det pågældende indlæg? Her tænker jeg specielt på et bestemt indlæg i Tak!-tråden, der har fået en fuldkommen ny mening efter en højere rangeret person har pillet ved det. Send dog for pokker en privatbesked til vedkommende, frem for selv at gå ind og fortolke et indlæg efter eget forgodtbefindende.
Senest rettet af Duck in a big box 14. jun 2013, 17:30, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Duck in a big box
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Ztash » 14. jun 2013, 17:24

Det isdte kan jeg stå inde for. Inden at indlægget blev redigeret, stod der at "DPF var the shit", hvilket på dansk betyder at det var for vildt. Efter at det blev redigeret, stod der dårligt.
Billede

09 - 11 - 2007
Brugeravatar
Ztash Mand
Kongresmedlem
Kongresmedlem

Indlægaf MP » 14. jun 2013, 17:47

Måske skulle vedkommende havde slettet hele linjen? :roll: Men det er ikke noget jeg blander mig i.
Måske skulle du bare havde skrevet det på dansk, det er jo ikke alle, der er så gode til amerikansk. Husk at selve ordret betyder lorten. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Næste

Tilbage til Om PokeTeam