Diskussion af regler for Poketeam

Alt som omhandler PokeTeam.dk som websted, f.eks. forslag til forbedringer, ris og ros.

Indlægaf Tsuroerusu » 8. jul 2013, 10:50

GoldenGrowlithe skrev:Så... du menar att foresage=forårsage? ...eller? ^^'

Hehe, for at være helt specifik: "foresage" er forkert, der er intet ord som staves sådan.
Forårsage er "to cause", og er det ord som skal bruges i paragraf 9. :)
Præsident for Nordisk Pokémon Fællesskab
PokeTeams præsident
PokéPlazas præsident
Brugeravatar
Tsuroerusu Mand
PokeTeams præsident
PokeTeams præsident

Geografisk sted: Silkeborg
Land: Danmark

Indlægaf Duck in a big box » 9. jul 2013, 00:22

Av av av, den må jeg vist tage på mine skuldre. :oops: Der er vist ingen undskyldning, der er tilstrækkelig til at forsvare denne fejl af mig. Én ting er at påpege stave- og slåfejl hos andre, men at påpege stave- eller slåfejl hos andre og så ikke engang selv være i stand til at stave skidtet korrekt - dét er en af livets største synder. For pokker da, hvor er det dårlig stil af mig, haha. Må det ikke ske igen.
Brugeravatar
Duck in a big box
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Tsuroerusu » 9. jul 2013, 00:30

Duck in a big box skrev:Av av av, den må jeg vist tage på mine skuldre. :oops: Der er vist ingen undskyldning, der er tilstrækkelig til at forsvare denne fejl af mig. Én ting er at påpege stave- og slåfejl hos andre, men at påpege stave- eller slåfejl hos andre og så ikke engang selv være i stand til at stave skidtet korrekt - dét er en af livets største synder. For pokker da, hvor er det dårlig stil af mig, haha. Må det ikke ske igen.

Hehe, well, du sørgede for at en fejl blev opdaget og rettet, så for det siger jeg dig tak. :)
Præsident for Nordisk Pokémon Fællesskab
PokeTeams præsident
PokéPlazas præsident
Brugeravatar
Tsuroerusu Mand
PokeTeams præsident
PokeTeams præsident

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Funter » 11. jul 2013, 11:46

Ellers så må man have fat i retskrivningsordbogen :D
Ej, jeg syntes det virker fint, men man skal huske at tage hensyn til mindre brugere... Evt skrive en "for de store" tung ting som virkelig går lidt i dybden, så alt er helt klart. Og så lave en "for de mindre" som er enkel og skrevet med lette ord så den er nem at læse :)
RPG pokemons:
Billede
Brugeravatar
Funter Kvinde
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Foregående

Tilbage til Om PokeTeam