Virus i Pokemon Red til E Shop!

Generelt om Pokémon.

Indlægaf Prince Mewtwo » 15. maj 2016, 18:55

Advarsel: Pokemon Red på E Shop, som kan downloades til 2DS, er muligvis skadet af en virus. Jeg har erfaringer fra spillet, der kunne tyde på en virus: 1. Da jeg satte Kakuna op mod Brocks Geodude, anvedne jeg Poison Sting 8 gange, hvor det missede!! Ikke en eneste gang, ramte det plet! 2. Da jeg kom til Cerulean, ledte jeg efter Oddish, i det samme græs, hvor man fanger Abra. Jeg kiggede 12 gange efter Oddish, uden hun dukkede op. 3. Da jeg kom til Power Plant, kiggede jeg 25 gange efter electabuzz, men så ham ikke en eneste gang!! I mit Red til Game Boy, mødte jeg altid Electabuzz, efter bare 5 eller 6 gange...
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf Wartortle » 15. maj 2016, 19:07

Jeg tror bare du har været uheldig min kære ven, se, en dag skal den vel nok dukke op, Just give it a go!
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf Abubecka » 15. maj 2016, 19:19

1. Generation 1 havde en masse fejl, deriblandt en fejl der er blevet døbt "1/256 miss glitch". Uden at skulle ind i matematikken i det så gør den glitch at moves med 100% accuracy rammer en ud af 256 gange.
2. Oddish har 25% chance for at dukke op. Nej det betyder ikke at du burde finde Oddish en ud af fire gange, men at chancen for at finde Oddish er 25%.
3. Electabuzz er kun 5% chance, så den er der endnu mindre chance for at du finder, frem for en anden Pokémon.

Så nej, Red har ikke en virus. Det er bare dig der er meget uheldig. Samtidig så er det ikke en virus, men fejl. En virus ville angribe din 3DS/2DS styresystem og ikke et enkelt spil og da Red er udgivet af Nintendo, med tilladelse fra Nintendo, så tvivler jeg stærkt på at de vil lægge en virus ind på et af deres mest eftertragtede Virtual Console spil.
RPG
Billede
Dr. Theodor Pois
Billede Billede Billede
Hvis der er nogen der vil i kontakt med mig i RPGen så skal de sende mig en PB.
Jeg bedømmer alle kampe på Pokémon Showdown.

Billede
Brugeravatar
Abubecka Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MeJoho » 15. maj 2016, 20:06

Sikke en misvisende titel.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder