Pokémon Adventures oversat

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf TL » 21. maj 2015, 16:21

DARKMEW skrev: vi havde aftalen om at hvis bøgerne skulle udgives på dansk ville vi naturligvis nedlægge arbejdet og ikke gøre det tilgængelig længer.

Den holdning tror jeg også vi har til det. At hvis det bliver solgt på dansk, så skal det selvfølgelig nedlægges :)
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250
Land: Danmark

Indlægaf UmbreonTheMyth » 25. maj 2015, 23:11

DARKMEW skrev:TL det kan jeg faktisk ikke helt huske det er mere end 4-5 år siden vi havde kontakten, kan bare huske det var bøvled at finde en ansavrlig. + at vi havde aftalen om at hvis bøgerne skulle udgives på dansk ville vi naturligvis nedlægge arbejdet og ikke gøre det tilgængelig længer.
fordig det ikke skulle have indflydelse på sallet.

min fætter fortalte mig at der var en person på det gamle poketeam der stod for manga oversættelsen fordi han havde købt dem fra USA. men da han så skulle oversætte dem gad han ikke alligevel. er det rigtig DARKMEW??
Billede
Sixty Susulpro
Brugeravatar
UmbreonTheMyth
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf DARKMEW » 26. maj 2015, 10:50

det var Ruffy der oprindelig havde spurt om han kunne stå for det da han havde bestilt bøgerne, så jeg gik igang med at lave den første bog også for at vise hvad jeg ca. forventede mig det skulle ende med at se ud. men der kom aldrig rigtig matriale fra ham jeg jeg lavede de første par bøget selv og sener skiftede det lidt mellem folk.
men oversættelsen af de 3 første bøger til dansk var et egen projekt.
oversætningen blev fordel mellem personalet (hvor mange dog kun lavede 1-3 kapitler så gad de ikke mere, MP og mener Slogking* (*hvis jeg husker rigtig) var hvist de to virkelig arbedede for at oversætte, jeg sætte så bare teksten ind, men de lavede virkelig en stor del.
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf MP » 26. maj 2015, 17:36

^ Det var Sogeking, der tog helt over til sidst, da han havde mest tid. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf DARKMEW » 16. jul 2015, 14:31

er det her Projekt også gået fuldkommen død allrede efet 6 Kapitler? det var ikke meget når man tænker på vi allrede har de først 32 kapitler komplet på dansk (som dog er utilgængelig fordig det gamle PT er lukket helt ned som aldrig var ideen at informationen ikke skulle være tilgængelig)
men hvis 6 kapitler er hvad i kom op med så kan vi vil fornemme at den "optimisme" med at få det lavet ikke holdt længe... det netop det der er det største problem fordig folk ikke kan holde interassen for at arbejde intenst på et område så snart de finder ud af det rent faktisk tager tid!

eller er det bare først eposten som ikke rigtig er blevet opdateret?
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Wartortle » 16. jul 2015, 17:43

Jeg indrømmer blankt at jeg har haft RIGTIG meget i mit hoved på det sidste. Jeg har længe ikke vidst om og hvor jeg skulle starte uddannelse og er faktisk heller ikke helt afklaret, jeg har søgt bolig, haft fuldtids arbejde der har taget mere hårdt på mig end forventet (at være børnehave pædagog er mentalt trættende) så jeg har ikke orket det... det er jeg ked af det, især fordi jeg jo er projektlederen... Når jeg ved hvor jeg skal studerer og hvor jeg skal flytte hen til det OG er har fundet mig til rette OG er startet på mit studie, håber jeg at få overskud igen...
Det var forkert af mig ikke at sige noget, men jeg vil gerne det her projekt... det er bare mere eller mindre på 'standby' lige nu
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf DARKMEW » 16. jul 2015, 18:28

nå ja men så held og lykke, at arbejde som pædagog er sjovt men virkelig anstrangene (har selv gjort det får 1 år med 72 børn)
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Foregående

Tilbage til Anime og manga