Ash har lavet sin største bommert hidtil!!

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf Prince Mewtwo » 16. maj 2015, 08:07

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg synes, at Ash er verdens mest elendige pokemontræner!! Hvis der kom en crossover mellem den traditionelle Pokemon-Anime, og Pokemon Origins, så ved jeg ikke om Red enten vil Falde ned af stolen at grin, eller, om han vil skælde Ash ud over, ikke at træne sine Pokemon ordentligt!! Nu har Ash (Gud Bevare Mig Vel) sluppet GOODRA fri!!!! Hans første pseudolegendariske Pokemon, som ku blive en rigtig stort hjælp for ham, i hans kommende sal-kampe!!!! Og så lovede han den lige op i ansigtet, at han ville vende tilbage, ligesom han gjorde med Pidgeot, UDEN at vende tilbage!!!! Hvorfor kan manuskriptforfatterne ikke lave et afsnit, hvor Pidgeot, Primeape, og Goodra allierer sig, og tager revanche over deres træner, som svigtede dem???
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf carsten » 16. maj 2015, 08:28

for ikke at nævne butterfree
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Hundige i Greve

Indlægaf Latios » 16. maj 2015, 12:51

Tænk hvis Pikachu også havde forladt Ash i det der gamle afsnit ^^
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf nicklasloje » 16. maj 2015, 14:13

hvor ser i Pokemon henne? :) TV eller på nettet?
Billede
Brugeravatar
nicklasloje Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Wartortle » 16. maj 2015, 14:41

Jeg har lidt opgivet at forstå meningen bag forfatterne og deres grunde til at skrive Ash i situationerne de gør, for jeg kan snart ikke nævne på to hænder de bommerter de har skrevet for hans karakter.
Men jeg vælger at se det som om de skriver det til børn (DUH) og børn skal jo gerne have nogle at se op til, hvis et andet barn kunne bruge din Goodra til at vinde pokémon ligaen ville du så være sød og låne og endda måske give den væk til din ven?
Ash, eller mere dem der skriver Ash har set at Goodra måske har det bedst der hvor den er nu frem for hos Ash da den jo aldrig rigtig på noget tidspunkt har vist sig særlig glad for kamp. For jo det er da nedern at Ash slipper så potentielt stærk pokémon fri, men animeen er ikke skrevet til os der ser det tekniske og styrke-mæssige men dem der ser hvad der er bedst for den individuelle pokémon som var den dit eget kæledyr der skulle gives væk for at få et bedre hjem...
Butterfree, Pidgeot, Lapras og Goodra havde alle grunde til at blive sluppet fri...
Ash stikker sine pokémoner en hvid løgn kan jeg ikke se noget forkert i, for igen hvad ville du sige til dit kæledyr du skulle skille dig af med "Hej jeg eleker dig, men nu ses vi aldrig mere igen" ...
Huske at det er skrevet for børn og at Ash nu engang jo kun er 10 år gammel
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf Latios » 16. maj 2015, 15:36

nicklasloje skrev:hvor ser i Pokemon henne? :) TV eller på nettet?

Jeg ser dem på nettet ^^ Man kan være heldig at finde afsnittene på Youtube :)
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf TL » 16. maj 2015, 16:21

Jeg bruger kissanime.com til at se afsnittene :)
Billede
Kŭshta ''Muller'' Iriomote
~Pokés~

BilledeBilledeBillede
Horsea/Dwall - Vibrava/Trickster - Skitty/Kitty
Brugeravatar
TL Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Odense SV 5250

Indlægaf Tahu 1 » 16. maj 2015, 19:34

Sådan som jeg ser det, så havde Goodra ét, og kun ét formål på Ash' team, og det var at besejre Clemont.
Da resten af Ash' team (pånær Pikachu) er svage overfor elektriske angreb, stod Ash overfor en kæmpe udfordring, da han skulle kæmpe mod Clemont.
Men med en Pokémon som Goodra på hånden, så kunne han faktisk håndtere Clemonts ret gode elektriske pokémon Heliolisk og ikke mindst Luxray, som ér Clemonts stærkeste pokémon.

Og da Goodra så havde udspillet sin primære rolle på teamet, og Ash' næste gym kamp er imod Valerie (Laverre City, Fairy), så vil Goodra bare være en klods om benet på Ash.
Der er dog 2 huller i denne teori.
1: Ash har stadig Hawlucha, der også er svag overfor Fairy.
2:
Ash får senere hen en Noibat, men man ved endnu ikke hvornår.

Men ja, knægten er en retard (eller forfatterene gør ham til en....), det kan ikke benægtes, men her er ihvertfald mit bud på hvorfor han fangede Goomy til at starte med, og hvorfor han slap Goodra fri igen.
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf MeJoho » 16. maj 2015, 20:28

Prince Mewtwo skrev:Hvorfor kan manuskriptforfatterne ikke lave et afsnit, hvor Pidgeot, Primeape, og Goodra allierer sig, og tager revanche over deres træner, som svigtede dem???

You're gonna be surprised.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf carsten » 18. maj 2015, 03:44

ville dog påpege at denne her tråd og den med er der film påbud mod Ho-Oh skulle i Anime & Manga da dette her er til Genrations spil :lol:
carsten Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Hundige i Greve

Næste

Tilbage til Anime og manga