Ash pokémon

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf Wartortle » 18. sep 2014, 20:17

Ash har været 5 (+ det løse) regioner igennem og har allerede et par badges i Kalos, men han kan ikke klarer sig alene, og derfor har han pokémon med sig.
Hvad syn tes I om hans pokémon, hvem er bedst og hvem er værst

Bedste; Caterpie (Butterfree), ja Caterpie, den første pokémon Ash fanger er den bedste. Caterpie var bare ren nuttethed og da han endelig blev en Butterfree fik han endelig sin drøm opfyldt. Andre jeg også er forelskede i er, Charmeleon (Charizard), Squirtle, Heracross, Swellow, Chimchar (Infearnape), Oshawatt, Snivy og Scraggy

Værste; Corphish, og den står alene. Der var bare noget jeg simpelthen ikke kunne lide ved den, af alle Ash vand pokémon der i de fleste tilfælde er mine yndlings var Corphish bare kedelig og derp, og en smule OP til tider.

Hvad er jeres yndlings og hade pokémon på Ash hold?
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark
Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 18. sep 2014, 22:23

Jeg kan bedst lide Pikachu! xD og Bayleef var mega sød da den angreb Ash altid :D
Tjaah har ikke fået set de seneste sæsoner endnu. Jeg er stadig kun i Hoenn, når
jeg ser dem kronologisk. Er nået til afsnit 288 kun.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Latios » 19. sep 2014, 22:35

Jeg har ikke set så mange afsnit, så jeg bedømmer kun ud fra dem, jeg har set.

Jeg kan rigtig godt lide Ash' Pikachu ^^ Jeg synes, den bare er så nuttet, når den nysgerrigt udforsker forskellige i ting serien. Jeg kunne ikke lade være med at grine, da jeg f.eks. så den løbe rundt på et løbebånd. Der er også den episode, hvor Pikachu fik ødelagt sin flaske med ketchup, fordi han lige stod det forkerte sted. Man kunne simpelthen ikke have andet end medlidenhed lige der. Jeg kan også huske, at jeg græd i det afsnit, hvor Ash prøvede at sige farvel til sin Pikachu. Jeg husker, at jeg fældede tårer. Jeg blev dog glad igen, da Pikachu kom løbende tilbage til ham :')

Jeg kan også godt lide andre af hans pokémon'er som f.eks. Lapras, Bulbasaur og Charmander. Jeg kan godt lide den måde, som Ash har knyttet sig til dem på. Det er bare synd, at Lapras ikke er med Ash længere.
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Tilbage til Anime og manga