Giovanni skrevet ud????

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf Prince Mewtwo » 7. sep 2014, 19:22

Hej Poketeam

Giovanni har KUN medvirket i 2 afsnit af XY-Serien!!! Hvorfor??? Jeg var ellers så glad i Black og White-Generationen, da han havde en noget større rolle ind hidtil!! Det eneste, jeg ved om ham i XY er, at han stadigvæk har ligeså stor tillid til Jessie, James, og Meowth, som han havde i Black og White. Men hvorfor har han fået så lille rolle igen???????
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 7. sep 2014, 21:23

Det er der da ikke nogle af os der kan svare på :D
Eller jo vi kan vel komme med gisninger.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Wartortle » 8. sep 2014, 10:34

Giovanni er lederen af team Rocket, så jeg formoder at han har en masse at se til, for Jessie og James er jo ikke de eneste i Team Rocket.
Giovanni var så meget med i Black/White sagaen fordi der var planlagt en stor kamp mellem Team Rocket og Team Plasma, dog blev afsnittene hvor kampen skulle så udgået da der udbrød jordskælv kort tid før afsnittene skulle sendes, og det var ikke just mere ødelæggelse Japan på det tidspunkt havde brug for.
Desuden hvilken grunde har Giovanni til at møde op, Jessie og James har allerede fanget en Kalos pokémon hver og jeg tror han er rimelig meget ligeglad med Pikachu, så siden vi ikke høre fra ham, har Jessie og James sikkert ikke fået en decideret mission og så bruger de bare alt deres tid på at fange, og fejle med at holde Pikachu tilfangetaget.
Tro mig, hvis de valgte at tage Team Flare med i XY serien, så så vi sikkert også mere til Giovanni
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf GoldenGrowlithe » 8. sep 2014, 20:48

Wartortle skrev:Tro mig, hvis de valgte at tage Team Flare med i XY serien, så så vi sikkert også mere til Giovanni
Åh kom igen. Team Flare är ju den bästa onda organisationen i Pokémon någonsin. <33
Hoppas verkligen att de får vara med. Team Rocket är klassiska, men berättelsen om Team Flare är djupare, och har ett mörker i sig.
/GG Billede
Kongressens formand, fra Sverige
Jag skriver mest på svenska, så det är bara att fråga (spørge) om ni inte förstår mig. Men försök att använda google translate i första hand. ;P
(Jag förstår danska :) )
Brugeravatar
GoldenGrowlithe Kvinde
Kongressens formand
Kongressens formand

Geografisk sted: Sverige
Land: Sverige

Tilbage til Anime og manga