Pokemon XY anime trailer 1. episode

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf MeJoho » 19. sep 2013, 14:01

Så er der trailer til første episode af Pokémon XY anime'en, på Japansk. Det ser spændende ud :P
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn
Land: Danmark

Indlægaf Wartortle » 19. sep 2013, 14:16

For det første kan jeg sige, at det ser ud til, at Ash ser ældre ud nu, er ikke sikker på hvordan, men han virker lidt mere rank og højere bygget.. men måske er det bare mig. Animations mæssigt følger det det mindre 'firkantede' look fra DP. Det ligner BW meget dog med lidt mørkerer.
Nice at se Serena (med lyst hår altså) men om de så vølger at *kostumize* hende, som et thworback til spillet aner jeg nu ikke. Enten har hun eller Ash en fortid sammen eller så leder Serena efter en der ligner Ash, hvem ved.. men jo, den storyline glæder jeg mig til at se.
Ellers ser den MEGET mere action fyldt us og slet ikke så stille og roligt som BW
Så sagt kort.. jeg glæder mig RIGTIG meget

((Kunne måske føle at det her bliver en hour special, ergo en to-parter))
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf ricoo » 19. sep 2013, 14:49

Jo det ser jo ganske godt ud jeg glæder mig rigtig meget til at se de nye episoder som der kommer for jeg startede faktisk mest med at se pokemon anime som lille dreng og så begyndte jeg at spille spillene og samle på alt muligt pokemon.
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf MeJoho » 19. sep 2013, 19:35

Hun bliver lidt ligesom Yellow de Grove <3 Hun forelskede sig jo i Red (citation needed). Hun blev jo reddet af ham som lille og så mødtes de igen senere.
[MANGA]
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Indlægaf Scarlett » 23. sep 2013, 07:01

or det første kan jeg sige, at det ser ud til, at Ash ser ældre ud nu, er ikke sikker på hvordan, men han virker lidt mere rank og højere bygget.. men måske er det bare mig.

Det er ikke bare dig, jeg tror også det har noget med ansigtet at gøre? Øjnene ser ikke helt så 'barnlige' ud i mine øjne :)
Nå, men glæder mig i hvrt fad til at se den :D
RPG Profil

RPG Team:

Billede
Billede
Brugeravatar
Scarlett
Pokémon-træner
Pokémon-træner

Indlægaf anas » 14. nov 2013, 23:06

vis i vil så kan jeg sette det 4 førse ep ind her er den førte
i kan også dawnload en pokemon spil i dette link
http://www.mx44.org/225_pokemon-game.html
Billede Billede

den her vidio handler om
View My Video
Brugeravatar
anas Mand
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Sunny » 14. nov 2013, 23:17

Meh, er ikke den største fan af Ash, men glæder mig til Serena og de nye Pokémon <3
Sunny
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf Jette » 23. aug 2014, 18:10

Du har helt ret, at Ash er blevet højere. Han er blevet højere siden seriens start. Det er der nogen der har siddet og regnet på. Han er blevet 20-25 cm. højere, eller et hoved højere.

Og det er også rigtigt at Ash og Serena kender hinanden, fra de var små. I XY serien møder han Clemont og hans lillesøster Bonnie, som er på alder med Max. Han fanger en pokemon til hende, en Dedenne.
Normalt rejser Ash kun sammen med to venner, men efter at Serena slutter sig til dem, er Ash' trio blevet en kvartet.

Har I mulighed for at se TV 4 fra Sverige sender de afsnit 822 i morgen, kl. 7.05. Og tv 2 Norge, som starter igen efter sommerpausen, i morgen med afsnit 817, kl. 8.35.
Brugeravatar
Jette Kvinde
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf MeJoho » 23. aug 2014, 18:46

Jeg sidder og tænker over om de børn der har set alle de nye afsnit osv. af Pokémon, om de overhoved nogensinde har set de første sæsoner og Pokémon.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Indlægaf Wartortle » 23. aug 2014, 21:53

De ser det sikkert ikke, med mindre nogle viser dem det.
Det er vel det samme som med alle andre serier, er man ikke med fra start er chancerne for at se den ældste versioner ikke særlig store
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark