Game Theory: Amimeen er baseret på Pokemon Stadiums verden

Pokémon anime- og mangaserierne.

Indlægaf Prince Mewtwo » 18. sep 2015, 13:01

Hej Poketeam

Jeg er ret sikker på, at animeens verden, er baseret på Pokemon Stadium og måske også Super Smash Bros. Her er mine grunde: 1. Ash´s Pikachu burde have været i level 100 for lang tid siden, og han taber stadig kampe med den! 2. Pokemoner udvikler sig, som de selv lyster. F.eks., så udviklede Ash´s Charmeleon sig lynhurtigt til Charizard, og den kan umuligt ha nået 20 levels på SÅ kort tid! Mange fans mener jo, at Pikachu fra Super Smash Bros. Brawl, 3DS, og Wii U, er den udviklede form, af Pichu fra Super Smash Bros. Melee! 3. Kun i Black og White afsnittende, havde Ash regelmæssigt rotation i sit hold, ligesom i spillene! 4. Ash stræbede i afsnit 1 på, at fange ALLE pokemoner, men han har ikke engang fanget 12% af de eksisterende! Men i Pokemon Stadium, når man kæmper i f.eks. Prime Cup, så kan man jo kun vælge de 6 pokemoner, som man har taget med! Ikke noget med, at gå hen til et pokemoncenter, og skifte! Så derfor har Ash nok ikke behov for, at fange dem alle! 5. Små Pokemoner! Jeg har klaret Pokecup i Stadium, både Haunter, Rhyhorn, PIkachu, og Meowth. Pokemoner, der IKKE er fuldtudviklede! Derfor udvikler Ash heller ikke sine pokemoner!

Men husk nu, at dette KUN er en Game Theory ;)
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf DARKMEW » 20. okt 2015, 15:06

Nejd en gør ikke... animen kom den 1. April 1997 der havde den sin første visning på kanalen TV tokyo.
og Pokémon Stadium (den japanske og første) kom den 1. August 1998 altså næsten 1½ år sener og selv hvis du så påstår at de så kunne havde gjort animen ud fra det tidspunkt de startede med at lave Spillet og ikke udgivelsen så skal du tænke på at En anime Episode tager også tid at lave og de laver general episoderne før de bliver vist man skal altså regne med at animen nok startede sit arbejde i 1996 så den kan ikke basere på et spil der ikke eksistered.

for at at gøre det lidt nememr at forholde sig til:
- Når noget basere på noget betyder det at man bruger det man basere det på som grundlag for at skabe noget nyt/andet.
- Pokémon Stadium var ikke engang lavet der
- Dem der står for animen har selv sagt den basere på spillene RG/B (deres koncept af Pokémon verdenen generelt)
- Dem der lavede Pokémon Stadium har selv udtalt sig om at det havde en utrolig kort produktion tid derfor var der heller ikke mere end 42 Pokémon i spillet, så de havde ikke engang lavet alle 151 fordig de skyndte sig så meget med at få det ud på markedet, så man kan måske regne dem det har haft ½ års arbejde
der ud over fik japansker først den 30. April 1999 spillet som vi kender som Pokémon Stadium (hos dem hed det Pokémon Stadium 2) det var det der var 151 Pokémon i så det var endnu længer væk fra animens udgivelse.

Du bør virkelig tjekke dine fakta og vælge et bedre "brug" af ord hvis du bruger ord som baseret skal du måske vare klar over hvad det betyder.
Senest rettet af DARKMEW 20. okt 2015, 17:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf MeJoho » 20. okt 2015, 16:26

Nej............
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf DARKMEW » 20. okt 2015, 17:20

MeJoho skrev:Nej............

hvad mener du med Nej det ligger ikke lige op til meget debat på den måde, forsøger du at biddrage med noget, var det i henhold til mit indlæg eller 1. posten???
jeg er temmelig forviret.
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf MeJoho » 20. okt 2015, 19:12

DARKMEW skrev:hvad mener du med Nej det ligger ikke lige op til meget debat på den måde, forsøger du at biddrage med noget, var det i henhold til mit indlæg eller 1. posten???
jeg er temmelig forviret.

Til titlen :P Synes heller ikke at PM tråde lægger op til debat, så bidrager med så meget jeg nu har at debatere.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Tilbage til Anime og manga