Hvad synes du om DM i Pokémon 2015?

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf MP » 21. jun 2015, 19:35

DM i Pokémon 2015 er lige overstået og nu vil vi (arrangørene) gerne vide, hvad du synes om dette års DM i Pokémon.
Hvad synes du var godt?
Hvad synes du var skidt?
Hvad synes du, at vi kan gøre bedre og evt. hvordan?

DS spillerne må også gerne skrive i dette emne. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Land: Danmark

Indlægaf Tahu 1 » 21. jun 2015, 22:34

Jeg synes at det har været et rigtig godt DM :D
Det er altid skønt at kunne samles med andre Pokéfreaks fra hele landet, og bare nørde weekenden væk :D

Det eneste jeg dog vil "sætte finger på" er at jeg godt kunne savne et lidt større engagement i VGC turneringen.
For både selve turneringen, og selve præmierne, blegner altså lidt, når man sammenligner med TCG :P
Jeg ved godt at det hænger sammen med at TCG er en officiel turnering, mens VGC ikke er det i Danmark (endnu) :)

Men alt i alt, vildt hyggeligt! :D
~RPG karakter~
Billede
((Klik på billedet for mere info))

Billede
Brugeravatar
Tahu 1 Mand
Skribent
Skribent

Geografisk sted: Holbæk, Vestsjælland.

Indlægaf Ellechim » 22. jun 2015, 01:04

Vil gerne give rigtig store probs til klubhuset, både at man kunne sove der fra fredag til lørdag, og generelt lokalet! Det trælse var, man om aftenen var lidt 'afskåret' fra resten af de deltagende, men alt i alt var det et godt lokale og en meget bedre mulighed, end at vi skulle sove ovenpå hinanden sidste år, så stort thumbs up! (Y)

Jeg er enig med Tahu i, at VGC præmierne blegner i forhold til TCG. I år var fremmødet mindre, til gengæld langt mere kompetitivt, til gengæld var der så også præmier for top 8. Men når man ser på, at TCG spillerne slæber afsted med stakkevis af præmier, kan jeg egentligt godt forstå hvis ikke-TCG spillere føler sig en anelse forbigået.

Udover det, vil jeg også sige udvalget fra Top-i-Shop var i top - vi var der - igen og igen og igen og mangler ikke bamser (eller noget andet) forløbigt :D

Takker for et godt DM, og vi ses næste år!
Billede
Brugeravatar
Ellechim Kvinde
Supertræner
Supertræner

Indlægaf Wartortle » 22. jun 2015, 13:07

Jeg har også kun overvejende gode ting at sige om åretes DM...

Klubhuset fungerede rigtig godt og allerede det at man kan komme fredag, hvis man er langvejsfra vil jeg gerne give et skulderklap til. Jeg er ikke så uheldigt stillet (længere) at jeg skal med toget kl 05.01 for at nå til registrering kl 09.00 hvis jeg spillede TCG. Så super at man kan komme sent fredag og være klar lørdag morgen for tilmelding til TCG

Og for første gang deltog jeg i TCG og endte på plads 44 ud af 56... det kan man så selv vælge at se godt eller skidt, men der vandt jeg en Booster Pack (Roaring Skies)
Imens TCG fandt sted havde vi alle fået et nummer i et lotteri og der vandt jeg også, en Mega Rayquaza Playmat...
Oveni det vand jeg også en af kategorierne i tegnekonkurrencen for Masters, hvor man skulle lave sit eget Trainer Card... her lavede jeg Lysandre´s Great Return som mere fungerede som en parodi på at Lysandres Trumph Card lige er blevet bannet. Her vandt jeg Mega Gengar Card Sleves
Ellers var der en speciel TCG terning samt et specielt TCG Blaziken kort til alle der deltog

Så jeg kom hjem med en masse gaver, så der kan man ikke klage...

Og selvom jeg var ude for top 8 i VGC (kom kun på 11. pladsen) syntes jeg det var en trist præmie, sidste år virkede der lidt mere og selvom det er hovedsagligt TCG der er det vigtigste, tror jeg også at VG nok snart også kunne blive 'officielt' og muligvis få nogle sponsorere og præmier der appellere lidt mere til VG, end en skaldet Booster Pack som vi fik her i år

Men alt i alt, kan jeg ikke klage, DM gik, som altid dejligt og skønt at møde flere med samme interesse
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark