Legendary Holo Collection (TCG)

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf nicklasloje » 26. maj 2015, 19:56

Legendary Holo Collection

Legendary Holo Collection er et særlig mini-sæt, der vil blive udgivet i Japan den 18 juli, samme dag som The Archdjinn af Rings - Hoopa. Dens udgivelse kommer en måned efter Bandit Ring rammer butiks hylderne.

Sættet er ikke officielt blevet afsløret for offentligheden endnu, men det kommer ;)
Sættet vil indeholde 27 kort (ekskl eventuelle hemmelige rares). Ud af disse 27 kort, er 12 almindelige, 3 ualmindelige, 10 sjældne holo (alle Legendary Pokemon), og 2 er Pokemon-EX. Igen vil der uden tvivl være hemmelige rares i sættet.
Hver booster pack vil komme med 1 holo-kort.
Sættes navn og prototype er booster pack artwork, vil hovedsagelig funktionen er Pokemon fra Hoopa filmen, herunder Latios, Latias, Dialga, Regigigas, Arceus, Reshiram, Sort Kyurem, Hoopa, og Pikachu.

MERE INFO SENERE!

Spoiler: Vis
Billede
Billede
Brugeravatar
nicklasloje Mand
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf ricoo » 26. maj 2015, 22:38

Fedt arbejde jeg glæder mig til selv af få lov at åbne booster packs fra nogle nye serier selvom det nok ikke bliver dette set :D
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf nicklasloje » 26. maj 2015, 22:46

ricoo skrev:Fedt arbejde jeg glæder mig til selv af få lov at åbne booster packs fra nogle nye serier selvom det nok ikke bliver dette set :D

skal heller ikke have denne set, de kommer nok til af koste det samme som "Double Crisis" :)
Billede
Brugeravatar
nicklasloje Mand
Juniortræner
Juniortræner

Tilbage til Trading Card Game