Pokemonkort forhold

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf ricoo » 5. feb 2015, 22:53

Hej jeg tænkte at man her kunne skrive om man samler på pokemonkort altså prøver at få sjældne osv. Eller om man spiller med dem eller begge dele.
Jeg er selv samler af Pokemonkort og har gjort det i langt tid. Jeg har nok omkring 15000 kort har ikke talt dem i lang tid. Jeg spiller også med kortene men det er mest bare med mine venner så jeg er nok er nok mest samler :D
Jeg har også et lille problem jeg har anskaffet mig en del små mapper til kort
Billede
Men jeg ved ikke helt hvad for nogen kort jeg skal putte i der kan være 60 kort så jeg har prøvet at sætte et deck i men jeg ville gerne finde på noget lidt specielt så det ville være fedt hvis der var nogen der havde et bud på hvad man kan sætte i.
PS jeg tænker en del over hvad der er i mapperne så det er derfor jeg ikke bare putter noget random i :D
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland
Land: Danmark

Indlægaf Latios » 5. feb 2015, 23:11

Jeg har engang samlet på kortene som lille. På et tidspunkt blev jeg dog træt af dem og solgte dem på en hjemmeside. Jeg fortrød det faktisk en smule, noget tid efter jeg solgte dem :/

Hvis jeg havde en mappe og nogle kort, ville jeg putte de kort i, som jeg værdsætter mest ^^
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Wartortle » 6. feb 2015, 18:27

Jeg samler hist og her, men mere for at få de lidt sjældne kort, Promo kort eller andet udsædvaneligt. Jeg har kun lige lidt over 100 kort hvor kun lidt over 30 af dem er deciderede Black Star Promo kort, ellers har jeg lidt POP kort og andet jeg selv mener holder lidt værdi.
Ellers samler jeg på Wartortle kort, men har ikke noget der ligner en inponerene samling (der er kun 30)
De er alle sammen i min dejlige mappe jeg vandt tilbage under sidste års DM Billede
BTW, sådan ser mappen ud
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf RP » 15. feb 2015, 01:29

Jeg samler og spiller med mine kort.
Mest samler.

Jeg forsøger at lav mig en pokedex. Ik bar lige en af hver. Jeg vil have flere af hver, så nye som muligt. Og gerne alle forms. Ja, der er plads til alle forms. Ja, det vil sige et hul til hver unown form. Det er ret hullet XD
Men min samling er opdelt først i element, så i generation og derefter sat ind nummervis.
Min dex samling er lige nu 2 store sorte mapper fyldt til randen, og en tredje til energi kort og træner kort. Disse er sorteret i typer: stadium, supporter, Tool osv. Fosiler er dog sat i en gruppe for sig blandt pokemonerne.
Så hvis nogle siger "hey jeg mangler det og det kort" så er det mega let at slå op men det tager en evighed at maintaine og opdatere samt når nye forms introduceres.
Derfor har jeg valgt at lav megaer i en sektion for sig selv.

Men denne metode er fantantisk hvis man vil lav nyt deck. Da alle typer kort er samlet for sig ka man let finde kombinationer.
Og ik mindst folks fjæs når de ser min samling. Det er alt sliddet og slæbet værd til hver en tid ^^
Billede Billede Billede Billede Billede

Ræven er i byen igen X3 Min FC: 4613-7439-0178 *Mufasa stemme* Udfordrer du mig?!?
Brugeravatar
RP Kvinde
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: Bag det store træ i parken.

Indlægaf ricoo » 15. feb 2015, 09:30

Jeg har mere eller mindre droppet at putte energi kort i mapper de ligger bare i bunker af hundreder :D
Jeg sætter dog special energi i mapper så jeg kan finde dem når jeg skal lave et deck.
jeg har forresten lige fået det sidste kort jeg manglede i flash fire serien efter omkring 50 pakker.
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf nicklasloje » 29. apr 2015, 20:57

Har købt nogle mapper i Bog&Idé og købt lommer til.
Har så delt mapper om i generation, 1,2,3,4 osv :lol: 1 af hver (Generation1, nr 1 til 151 pokémoner)
Så hvis jeg har flere forskelige kort af fx Bulbasaur, sætter jeg dem dem i en mappe for sig selv :) og hvis der er 2 af de samme, rydder de en samle kasse jeg har, og så bliver de solgt, på den DBA.
Da jeg gerne ville have en af hvér :)
Billede
Brugeravatar
nicklasloje Mand
Juniortræner
Juniortræner

Tilbage til Trading Card Game