Rate my Deck

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf DoubleSoul » 9. jun 2013, 22:40

Emnet her vil blive brugt til dem som godt kunne tænke sig konstruktiv kritik og/eller hjælp til hvordan et deck skal viderebygges.
Først og fremmest er det vigtigt at man tænker sig om inden man poster. På PT1 var der et emne hvor at Swagsire og andre hjalp med at forbedre deck, men alligevel var der folk som regnede med at vi ville lave en hel decklist til dem udfra at de siger "Lav et med Charizard!". Men vi ved ikke hvilke kort i har og det er vigtigt at huske. Det vi skriver er hvad VI ville gøre.

Men hvis i vil have hjælp e.l. så brug følgende skabelon:

Pokémon:
Skriv hvilke og hvor mange pokémoner i ruger i jeres deck og skriv hvilken serie de er fra, hvis der er 2 ens pokemoner i en serie så skriv også dens ID nr.(det i højre nederste hjørne)

Trainers:
Skriv hvilke og hvor mange trainers du bruger. Dette er suupporters, items, tools, stadiums osv.

Energies:
Skriv hvilke og hvor mange af hver energy du bruger.
Pokéteam har startet en ny Era. En hvor jeg ikke hører til.
Brugeravatar
DoubleSoul Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Odense
Land: Danmark

Indlægaf Swagsire » 13. jun 2013, 20:01

Okay, men så vil jeg starte med at smide et deck ind :D

Decket er baseret på opbygningen af normale starter deck og er ikke skabt til at pwne. Men ville egentlig gerne vide hvad ville i gøre for at gøre det til et bedre kompetetivt deck.

POKEMON
4 Litwick PF
3 Lampent PF
2 Chandelure PF
2 Larvesta DEX21
2 Heatmor PS
2 Eevee DEX83
1 Flareon PF
2 Sneasel PF
2 Pawniard PF71
1 Bisharp PF73
2 Sandile PF
2 Krokorok PF
1 Krookodile PF
2 Scraggy NXD

TRAINERS
1 Dark claw
2 Pkmn communication
2 Pokeball
2 Professor Juniper
2 Superior Energy retrieval
2 Ultraball
2 Energy search
1 Dark patch

ENERGIES
10 Fire
8 Dark

Good Luck ~
RPG Pokemon:
Billede Billede Billede
Brugeravatar
Swagsire Mand
Supertræner
Supertræner

Indlægaf ricoo » 16. jun 2015, 13:36

Hey jeg tænkte at jeg kunne skrive her jeg sidder nemlig og leger lidt med at få lavet et charizard Ex(stoke)/ YveltalEX/ Darkai-EX deck +nogle andre kort.
Jeg sidder nu og skal vælge pokemon til mit deck og ved ikke helt om jeg skal tage mine mega Charizards med da de både koster en tur samtidig med at de begge skal bruge 2 ild engerier hvor jeg havde satset på at skulle have få ildenergier med da mine normale charizards kun skal bruge 1 ild energi. Så ville lige hører om i synes at jeg skal tage mine megaer med eller lade dem blive. Jeg er også frisk på hvis der er andre kommentarer :D
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Tilbage til Trading Card Game