Plasma blast - Hvad så?

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf Zero » 14. aug 2013, 21:58

Heysan guys...

Kan se det står lidt sløvt til med dette sub-forum, så må den gamle dreng her nok prøve at sætte lidt gang i sagerne. ;)

Jeg ville høre om der er nogen herinde der har set, bestilt eller været heldige nok til at erhverve de nye kort allerede?
Jeg vil også meget gerne vide hvad i mener om det nye sæt?

Jeg synes personligt det er rart at der er kommet lidt mere fokus på græs, baseret på den tid jeg har "kendt"/spillet PTCG. Det er dog hovedsageligt i EX afdelingen græs-typerne kommer til deres ret, hvilket er lidt ærgerligt.

Ellers er det fedt at se at Blastoise(staves?) er med i dette sæt samt rare candy. Ellers er der en del fine vand-typer; hvilket jeg foretrækker, dog synes jeg psyk ligger lidt til den lade side i min optik, da det også er noget jeg bruger meget.

Ellers mangler der nogle gode colorless, de er heller ikke vildt sindsoprivende. Synes det er et spændende sæt, men mener personligt at dette har svært ved at leve op til Plasma Storm. Just my two cents. :)

Håber der er andre der har lidt holdninger og nys om plasma blast.

De bedste hilsner

Zero
Brugeravatar
Zero Mand
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf ricoo » 15. aug 2013, 15:50

Jeg synes at serein ser super fed ud og jeg har lige fået min første pakke i dag. Hvor mit stjerne kort var plasma Froslass nr 23. Men noget der undrer mig lidt som jeg gerne gad vide var er der normalt at man for 3 trainer cards for det har jeg aldrig oplevet før.
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf Zero » 18. aug 2013, 21:33

Hey ricoo....

Har selv fået 8 boosters, og de er da udmærket. Fik da en Ex samt lidt gode trainers. Jeg tror der er en del trainers i dette "set", det tyder på det. Hvilket er super fedt hvis man spiller spillet, hvis man er collector kunne jeg forstille mig at disse blot er en irritation. :)
Brugeravatar
Zero Mand
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf ricoo » 19. aug 2013, 16:21

Ja du har fuldkommen ret i at hvis man samler som jeg nu gør så er det ret irriterende. Men jeg har overvejet at begynde at spille det. Har gjort det lidt med mine venner men er ikke rigtig begyndt endu.
Rpg

Billede
Billede Billede Billede
Brugeravatar
ricoo Mand
Elitetræner
Elitetræner

Geografisk sted: sjælland

Indlægaf MagnificentManatee » 19. aug 2013, 23:15

Modtog min booster box i dag. Sikke et fantastisk sæt. Glæder mig til at se hvilke decks der hopper frem i løbet af de næste par uger :)

Det jeg især rigtig godt kan lide ved sættet er at stables som Juniper Ultra Ball og Pokemon Catcher er blevet reprintet.
Billede
Brugeravatar
MagnificentManatee Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Kolding, Danmark

Tilbage til Trading Card Game