Mulig Aalborg Liga

Pokémon kortspillet, turneringer, danmarksmesterskab og verdensmesterskab.

Indlægaf Wartortle » 21. jun 2013, 14:01

Jeg skriver den også herinde, fordi jeg ikke forventer så meget aktivitet på det gamle PT mere
Men altså sagen er den at jeg og en ven (Heracross) kunne vildt godt tænke os at åbne en liga i Aalborg så os i det øverste af Nordjylland også har noget at sige når det kommer til TCG.
Dog er det hele lige nu på nulpunktet og da begge af os bor hjemme, har vi lige nu heller ingen lokaler (og chancerne for at vi kan leje et lokale konstant er små), eller rettere det har vi slet ikke pengene til.
Derfor ville jeg vildt gerne høre fra jer der bor i området og/eller folk der kender steder hvor man muligvis kan leje lokaler sådan på årsbasis eller noget i den dur.. men først og fremmest, vil jeg bare gerne høre, hvor mange, der er friske på ideen?
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark
Land: Danmark

Indlægaf MP » 21. jun 2013, 16:50

Vedrørende lokale: Prøv at spørg en skole/SFO om I må låne et af lokalerne efter "lukketid".

Selvom Aalborg ligger langt væk fra Vejle, så vil jeg gerne hjælpe Jer de første par ligadage. Hvis en af ligalederne i Aarhus ikke har tid til at hjælpe Jer. :)
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator

Indlægaf SuperE » 30. jun 2013, 22:17

Hvis I oensker at aabne en liga saa er en ungdomsklub, SFO, fodboldklub el.lign et godt sted at starte. Der koster det ofte ikke noget at faa lokaler. Det lokale bibliotek kan ogsaa vaere en mulighed. Det har foer vaeret set i Ringe og bliver brugt hvor jeg er i Holland.

Hvis I oensker at aabne en liga, saa skal der vaere en til at oprette ligaen paa pokemon.com (en league owner). Dertil skal der vaere en, som kan koere ligaen til dagligt (league leader). Dette kan sagtens vaere den samme person.
Ligaen SKAL registreres paa pokemon.com foer at den kan faa nogen supprort eller mulige turneringer i fremtiden. Saa det kraever at der er en, der vil tage initiativ.
Skriv endelig til min mail, hvis der skulle vare yderligere spoergsmaal: steff5001@hotmail.com
Jeg haaber virkelig at vi kan faa startet flere ligaer i DK.

Vil dertil ogsaa spoerge. Er ligaerne i Aarhus og Gedved registreret paa pokemon.com. Hvis ikke saa skal de faa det gjort ellers kan der ikke komme materialer og turneringer til omraadet. Det er specielt vigtigt for at Jylland som helhed kan faa deres regionale mesterskab tilbage, da det sidste aar gik tabt, da der var for lidt jyke ligaer/spillere.
SuperE
Ny træner
Ny træner

Indlægaf MP » 1. jul 2013, 16:20

Ligaerne i Gedved og Aarhus venter stadigvæk på godkendelse. :)

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde

Indlægaf Wartortle » 2. jul 2013, 12:51

Jeg vil høre mig frem når sommerferien er forbi, hvilket muligheder vi har for at låne lokaler, og hvad priserne også lyder på. Og MP jeg er meget glad for dit tilbud, og skal nok sige til, hvis det bliver nødvendigt med hjælp
Iris/Luxray
Storm/Pikachu
Chrona/Galvantula
Jayden/Rampardos
Zeke/Venipede
Zapdos

28 - 08 - 2008
Brugeravatar
Wartortle Kvinde
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Danmark

Indlægaf ChronoDK » 8. aug 2013, 22:54

Hvis I ikke allerede har set det via Facebook, så starter vi en Pokémon Liga på Kærbyskolen i Aalborg. Første gang er på mandag kl. 16 - 19 og alle er velkomne.

(og tak til Tsuroerusu for at aktivere min konto - det skete ikke automatisk, så jeg har været lidt længe om at få fortalt om ligaen herinde).
ChronoDK
Ny træner
Ny træner

Indlægaf MP » 9. aug 2013, 08:29

Jeg kan desværre ikke komme og hjælpe Jer, da jeg er i Vancouver, Canada for tiden, jeg skal nok hjælpe Jer med materialer osv., hvis det bliver nødvendigt. :)

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde

Indlægaf Wartortle » 9. aug 2013, 10:19

Jeg har hørt om Ligaen i Aalborg og fryder mig over det XD
Iris/Luxray