Pokemon Go Tips, tricks og gode råd

Pokémon Ranger, Pokémon Mystery Dungeon og andre serier.

Indlægaf benjamin1313 » 1. sep 2016, 11:42

som titlen siger så kan vi her dele alle de tips, tricks og gode råd til pokemon go som vi nu sider inde med.

jeg kan jo passende starte med at sige at jeg altid tjekker en pokemons IV's med Appraise som det første når jeg har fanget den. det gør jeg af den grund at vis jeg for følgende besked: "Overall, your (Pokemon Name) is a wonder! What a breathtaking Pokemon" så ved jeg den har minimum 80% perfekte IV's og så markerer jeg den med en stjerne og gemmer den. hvis ikke transfer jeg den.

beskederne er som føler for de forskellige teams:
• Blanche (Team Mystic): “Overall, your (Pokemon Name) is a wonder! What a breathtaking Pokemon!”

• Candela (Team Valor): "Overall, your (Pokemon Name) simply amazes me. It can accomplish anything!"

• Spark (Team Instinct): "Overall, your (Pokemon Name) looks like it can really battle with the best of them!"

grunden til at jeg vælger at gemme en pokemon med gode IV's selv om den måske ikke har meget CP er at når man så skal træne en gym op så har man en masse pokemon med gode IV's med forskelligt i CP grunden til det er godt er fordi at du får mere i pretige vis den pokemon to træner med har lige så meget CP som den du kæmper i mod eller mindre. så at havde en masse pokemon med forskellige CP sikre at du kan træne gym op hurtigere fordi du har pokemon med CP som er næsten lig med de pokemon du træner i mod.
RPG Pokemon Billede
Brugeravatar
benjamin1313 Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Danmark
Land: Danmark

Tilbage til Andre Pokémon konsolspilserier