Hvem had prøvet Pokemon Blue på japansk???

Pokémon Red, Blue og Yellow til Game Boy; Pokémon Gold, Silver og Crystal til Game Boy Color.

Indlægaf Prince Mewtwo » 3. nov 2015, 12:57

Er der nogen af jer, der har prøvet at spille pokemon Blue på japansk?? Og hvad er forskellen p den japanske Pokemon Blue, og så Red og Green???
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 3. nov 2015, 19:20

Jeg har ingen idé men min første tanke ville være at det ikke er en direkte counterpart men noget i stil med Pokémon Yellow og Crystal. Spil der kommer efter de 2 første i generationen.
For du har jo ret i at Red and Green var de første spil i Japan hvorefter Blue udkom senere.

Jeg er også interesseret i svaret på denne tråd. Havde engang en ven der spillede de japanske spil.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf DARKMEW » 4. nov 2015, 00:31

det vi kander som Red/blue er baseret på det japanske Blue.

Green og red havde temmelgi mange fejl, en dårlierg grafik og mere.
da de valgte at udgive spillene ude for japan gik de ud fra deres Blue hvor meget var blevet forbedret.
det var ikke som sådan en "yellow, crystal eller emeral og så vider) spil det var bare det samme spil som red green bare med lidt ebdre grafik go ting korigeret men de tilføjede ikke nye områder eller sådan til spillet,

da vi så fik Red og Blue var de pokemon man kunne få i spillene baseret på de japanske Red/green det man kunne få i red kunne man stadig få i red, og dem der tidelig kun kunne fås i Green fik vi så i vores Blue.
jeg ehr ikke spillet det japanske Blue men jeg her en original Green med kasse og kort og manual og alt der følger med.
Brugeravatar
DARKMEW Mand
Supertræner
Supertræner

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Generation 1 og 2