Pidgeyfamilien har VIRKELIG stor indflydelse i Soulssilver og Heartgold :D

Pokémon Diamond, Pearl, Platinum, HeartGold og SoulSilver til Nintendo DS.

Indlægaf Prince Mewtwo » 10. sep 2015, 22:38

Hej Poketeam

Pidgeyfamilien, er et rigtigt godt værktøj, i johtospillene, og især, hvis man har startet med Chikorita. Som sagt, så er Chikorita min yndlingsstarter, også selvom jeg ved, at man dybest set ikke rigtigt kan bruge hende til noget, i kampen mod styrkelederne i Johto og Team Rocket(da de ofte har gifttyper, altså team rocket), så har den sådan en charme, at jeg ikke kan holde nallerne væk hehe. Hmm.. Ja, til sagen! Den første Gym Leader Pokemon, man kæmper imod, er en Pidgey i heartgold og Soulsilver, og den allersidste er en Pidgeot, og det tror jeg IKKE er en tilfældighed! Og da Chikoritas eneste styrke er mod Chucks Poliwrath, så tænk lige på, hvilken styrke Pidgeyslægten har mod de andre gymleadere :) Og da det er "Pidgeybirds", som både er dej første, og sidste gympokemon, så tror jeg virkelig at Nintendo har valgt at hylde denne loyale fugl. Er selv ret stor fan af Pidgeot! Lad os udbringe en skål, for Pidgey, Pidgeotto, Pidgeot, og Mega Pidgeot

Prince Mewtwo
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Land: Danmark

Indlægaf MeJoho » 10. sep 2015, 22:43

Hvis det er kan du lave en blog inde på din profil.
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Prince Mewtwo » 11. sep 2015, 07:42

Poketeam har ikke nogen regler om hvor meget og hvad man må skrive. Men kan. Man virkelig blogge på sin poketeamprofil??
Prince Mewtwo
Juniortræner
Juniortræner

Indlægaf MeJoho » 11. sep 2015, 11:17

Prince Mewtwo skrev:Poketeam har ikke nogen regler om hvor meget og hvad man må skrive. Men kan. Man virkelig blogge på sin poketeamprofil??

Du kan jo prøve og se^^
Brugeravatar
MeJoho Mand
Gymleder
Gymleder

Geografisk sted: Fyn

Tilbage til Generation 4