Ja måske er der mange der kender det. Og til dem der kender det og bruger det.
Rom's er nogle Chips og dimser fra spillene der er lavet om til en fil på Computeren. Man kan spille spillene ved at Downloade En VisualBoyAdvance. Men Pokemon Rom's Downloadet fra nettet er meget ulovligt. Det er ikke sådan at der er store chancer for at man bliver opdaget. Men man kan sikkert godt få en stor bøde en dag. Rom's er ikke ulovlige hvis man har taget det fra et spil man selv har købt, men hvis man lægger det ud på nettet til Download eller man selv Downloader det, så er det. Jeg ville bare fortælle det til dem der bruger roms som er downloadet fra nettet.
Håber i alle vil blive lidt mere lovlige efter den her omgang
Dette er ingen tvang til at i skal kunne slette det, men det er for jeres ejet bedste.
Redigeret af Mickel-M d. 06-02-2010 13:01
der er en lille bitte chance for at man kan blive opdaget jeg siger ikke at det bare er ok at downloade men du skal vide at det er folks eget valg. har du aldrig downloadet musik før eller kender du nogen der gør det. det er netop præcis det samme som det her? jeg opfordre ikke folk til at gøre det her. og siger heller ikke det er ok. men synes selv at du går lidt for vidt med det. der er millioner af mennesker der gør det. tro mig, vis du kigger på f.eks youtube laver folks ligefrem walkthrougs(guider) gennem en emulator. så tror virkelig ikke folk tager det så tungt, og kan ikke se noget problem i at folk f,eks downloader pokemon yellow det helt gamle for at prøve det igen. kan forstå at man kan blive en smule vred vis folk går ind og downloader f.eks pokemon ranger 3. og igen det er op til den enkelte person så derfor synes jeg ikke at denne tråd hører nogen steder henne her på PT
LAD VÆRE med at citere ovenstående indlæg!
I får det af vide mange gange, og det har ikke ændret sig.
Du kan ikke være sikker på om de selv har brugt Chips fra deres eget spil, men stadig. Dette er ingen opfordring men hvis der er nogen der går på Rom Jagt så pas på nogle hjemmesider. Nogle sætter de nemlig Spyware når man downloader dem