Arkiver
- december 2014
+ april 2014
+ marts 2014
+ december 2013
+ november 2013

Permanent Linkaf MP » 4. apr 2014, 13:08 » Set 2542 gange » 2 kommentarer

Nej, der er ikke noget galt med mit tastatur, men jeg sidder bare ved en af klinkens computere, som man maa bruge gratis. 8-)

Jeg troed, at jeg skulle have trukket/trykket/bortoperereret min venstre visdomtand foest, men jeg skulle have rodbehandlingen i den hoere kindtand foest, 3 roeder = en kindtand, dog naegtede den ene tandrod at doe. Jeg havde jo ogsaa en tid til bortoperering af min venstre visdomstand, saa da rodbehandlingen trak ud, saa blev der sendt en tandlaegeassistent ind for at spoege om, hvor jeg blev af. Rodbehandlingslaegen fortalte mig, at han ville afslutte behandlingen, saa jeg kunne komme op og faa bortopereret visdomstanden. Saa jeg fik en ny tid til i dag kl. 11, som jeg nu har veare til og ja, den blev draebt i denne omgang.

Jeg skyndte mig ind til "hestehale" tandlaegen, han spurte mig om jeg var bedoevet meget i hojre del og det kunne jeg kun svare ja til, saa han spurte om jeg ikke hellere ville have en tid i morgen/i dag. Jeg fortalte ham, at jeg havde en tid hos rodbehandlingslaegen, saa spurte han mig om hvornaar jeg skulle hjem, hvilket jeg jo skal i dag. Saa fortalte han mig, at jeg frit kunne vaelge imellem i dag (i gaar) og i morgen (i dag), da det i dette tilfaelde ville komme ud paa det samme. Jeg valgte, at jeg, eftersom jeg allerede sad i stolen, ville have bortopperet tanden i dag (i gaar).

Saa gik han i gang med at bedoeve mig, foest med salve og saa med sproete. Efter lidt ventetid, for at bedoevelsen fik tid til at virke, gik han saa i gang med at skaere ind til tanden, der stadigvaek laa under et lag tandkoed, Grunden til at den skulle vaek, var at den trykkede paa de andre taender, hvilket ikke er godt. Da han havde fjernet tandkoedet kunne han komme igang med at trykke paa tanden indtil den gav op, men det var den ligesaa villig til som en syvsover, der lige var faldet i soevn, men den blev noed til efter den var blevet brorret i.

Da jeg kom hjem til hotellet begyndte min venstre mandel at haeve og give mig smaerter, saa jeg blev noed til at tage to smertestillende piller, hvilke jeg ellers ikke havde gjort de forgaaende dage. Pga. smaerterne havde jeg ikke lyst til at spise, men spise skulle jeg jo pga. den antibiotika pille, som jeg skulle have.

Hvad goer man saa? Jo, man gaar hen til den naermeste Kina grill og beder om at faa en stor portion suppe med hjem og tvinger sig selv til at spise/drikke den.

Hvordan gaar det saa nu? Jo, min venstre mandel er stadigvaek stor, dog ikke saa stor og smaertefuld som i gaar, saa ja, jeg overlever i dag uden smaertestillende piller.

Dagen sjove indlaeg: SMS er forkortelsen paa et af Ungarns store partier. Der bliver afholdt valg i denne maande saa overalt staar der: Stem paa SMS! :D

It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu

Kommentarer

Permanent Linkaf Tef » 4. apr 2014, 13:22

Al den tids forvirrend have det ikke været nemmer at skrive det hele ud og så I et notat skrive ( sagt I går.)
Jeg blev sgu helt forvirret ^^' Men ellers er det jo glimrende du nu er MP halvtand. :P
Brugeravatar
Tef Mand
Juniortræner
Juniortræner

Geografisk sted: Vestlig Sønderjylland
Blog: Vis blog (2)

Permanent Linkaf MP » 5. apr 2014, 11:36

Tja, sådan ca. halvdelen af mine tænder er blevet trukket ud, så MP halvtand kunne være en titel nu.
It´s sane to be insane and insane to be sane!

Billede

Tak til DarkMew

Billede

Tak til DarkMewtu
Brugeravatar
MP Kvinde
Centralstyrelsens administrator
Centralstyrelsens administrator

Blog: Vis blog (12)