Arkiver
- februar 2014
Min dejlige Latios
   15. feb 2014, 17:37

+ januar 2014
Feed

Permanent Linkaf Latios » 15. feb 2014, 17:37 » Set 890 gange » 0 kommentarer

Jeg kan tydelig huske, dengang jeg fik min Game Boy Advance. Jeg havde ønsket den i lang tid, og i anden klasse fik jeg den endelig, efter at jeg fik skrabet en masse penge sammen. Nu kunne jeg selv spille Pokemon i stedet for at være den, der altid kigger på, når andre spiller hende i skolen. Hvis jeg var heldig, kunne det være, jeg fik lov til at spille lidt på deres. Jeg valgte en lyseblå Game Boy i Elgiganten og gik så hen til Gamestop for at vælge mit første spil. Jeg overvejede lidt, om jeg skulle vælge Pokemon Ruby, Sapphie eller Emerald. Jeg fik så øje på Emerald ovre i hjørnet med brugte spil. Jeg tænkte, at hvis jeg valgte et brugt spil, så ville jeg have en masse i forvejen.
Da jeg tændte spillet på for første gang på min nye GBA, så jeg, at alle tre Hoenn-startere var der :O Træneren i spillet havde allerede to emblemer. Jeg begyndte så at spille med det samme. Efter lang tids slid kom jeg endelig til ligaen, som jeg vist tabte første gang ...

[ Fortsættes ]
Senest rettet af Latios 15. feb 2014, 17:41, rettet i alt 1 gang.

Permanent Linkaf Latios » 1. jan 2014, 18:35 » Set 1330 gange » 2 kommentarer

En dag da min pokémontræner, Michelle var i Santalune Forrest skete der noget sært. Hun havde lige fanget en Pikachu, og den sagde faktisk "pika pika!". Det syntes hun var sjovt. Hun besluttede sig for at tilføje den til sit team. Den blev sat som den første på holdet, og hun ville træne den i Santalune Forrest, der hvor den blev fanget. Der opdagede hun noget sært. Der kom nærmest en Pikachu hver anden gang, hun stødte på en pokémon. Det fandt hun meget sært og trælst - sært fordi hun havde hørt, at det var meget sjældne, og trælst fordi hendes Pikachu kun kunne skade med thundershock, som jo ikke er særligt effektivt andre Pikachu'er. Hun kunne ikke forstå hvorfor, Pikachu'erne blev ved med at dukke op, så hun valgte at have sin starter, Froakie som den første i stedet for. Hun opdagede så til sin store overraskelse, at de der Pikachu'er holdt op med at dukke op så tit. De kom faktisk virkelig sjældent nu. Hun begyndte roligt at forstå det hele. Hun fandt ud af at chancen fo...

[ Fortsættes ]