Arkiver
- februar 2014
Min dejlige Latios
   15. feb 2014, 17:37

+ januar 2014

Permanent Linkaf Latios » 1. jan 2014, 18:35 » Set 2133 gange » 2 kommentarer

En dag da min pokémontræner, Michelle var i Santalune Forrest skete der noget sært. Hun havde lige fanget en Pikachu, og den sagde faktisk "pika pika!". Det syntes hun var sjovt. Hun besluttede sig for at tilføje den til sit team. Den blev sat som den første på holdet, og hun ville træne den i Santalune Forrest, der hvor den blev fanget. Der opdagede hun noget sært. Der kom nærmest en Pikachu hver anden gang, hun stødte på en pokémon. Det fandt hun meget sært og trælst - sært fordi hun havde hørt, at det var meget sjældne, og trælst fordi hendes Pikachu kun kunne skade med thundershock, som jo ikke er særligt effektivt andre Pikachu'er. Hun kunne ikke forstå hvorfor, Pikachu'erne blev ved med at dukke op, så hun valgte at have sin starter, Froakie som den første i stedet for. Hun opdagede så til sin store overraskelse, at de der Pikachu'er holdt op med at dukke op så tit. De kom faktisk virkelig sjældent nu. Hun begyndte roligt at forstå det hele. Hun fandt ud af at chancen for at møde Pikachu i skoven blev markant højere, når man selv har en Pikachu som den forreste i sit team. Hun begyndte så at tænke, at det måtte kunne udnyttes. Hun kom pludselig i tanke om, at der er 5% chance for, at en Pikachu holder en Light Ball, hvilket gør dem meget sjældne. Hun tænkte så, at hun ville prøve at få fat i en Light Ball. Så begyndte jagten ellers. Hver gang hun mødte en Pikachu, kastede hun en Ultra Ball, så den blev fanget. Det endte med, at hun fik fanget ca. 23 Pikachu'er. Hun tog så ud af skoven for at tage hen til pokémon-centeret. Hun gik hen til pc'en for at tjekke sine nyfangede Pikachu'er. Der var faktisk hele fire, som holdt en Light Ball. Hun gav så en Light ball til en Pikachu og lagde den i Day-Care sammen med en anden Pikachu af modsatte køn. De tre andre Light Balls blev lagt i tasken. Alle de overflødige Pikachu'er blev alle sendt i Wonder Trade, så hun havde muligheden for at få noget godt. Efter noget tid fik de to Pikachu'er, som var lagt i Day-Care en unge. Det var en Pichu, som kunne bruge Volt Tackle - et at de kraftigste angreb. Hun besluttede sig for at træne den op, så den kunne blive en del af hendes team. Efter lang tid udviklede den sig, og senere kom den i level 50. Nu kunne den bruges til hendes team. Hun gik ind på Battle Spot for at kæmpe mod en tilfældig træner. Efter kort tid kom der en udfordrer, så de begyndte at kæmpe. Til sidste havde hun kun Pikachu tilbage, da modstanden slog hendes næstsidste pokémon, Snorlax ud med en Mega Charizard Y. Det blev så Pikachu imod Mega Charizard Y. De havde begge to fuldt liv, og næste slag kunne være afgørende for kampen. Michelle gav sin Pikachu besked på, at den skulle bruge Volt Tackle, og heldigvis var denne Pikachu hurtigere en Mega Charizard Y, så den angreb først og slog den ud i et eneste slag. De blev Pikachu's første sejr, og Michelle var meget stolt af den.
Billede
PS. Dette er en sand historie fra Pokemon X. Chancen for at møde Pikachu bliver MEGET højere, når man har en Pikachu som den første i sit team.

Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!

Kommentarer

Permanent Linkaf GoldenGrowlithe » 7. jan 2014, 04:33

Aaha, så det var därför jag mötte så många Pikachu i Santalune Forest plötsligt. Jag kanske ska skaffa mig en Light Ball själv ;)
/GG Billede
Kongressens formand, fra Sverige
Jag skriver mest på svenska, så det är bara att fråga (spørge) om ni inte förstår mig. Men försök att använda google translate i första hand. ;P
(Jag förstår danska :) )
Brugeravatar
GoldenGrowlithe Kvinde
Kongressens formand
Kongressens formand

Geografisk sted: Sverige
Blog: Vis blog (0)

Permanent Linkaf Latios » 18. jan 2014, 23:45

Jeg har lige fundet ud af, at det ikke er Pikachu i sig selv, som gør det, men dens evne Static xD
Hvis du er interesseret i en kamp, så send mig en PM :D Bwuhahahaha! Usynlig skrift!
Spoiler: Vis
BilledeBuuuh! Bwuhahahaha!!!!! Mere usynlig skrift!!!!
Brugeravatar
Latios Mand
Erfaren træner
Erfaren træner

Geografisk sted: Århus
Blog: Vis blog (2)