Arkiver
- oktober 2013
Efterårsferie
   19. okt 2013, 02:25

Permanent Linkaf CaptainJelly » 19. okt 2013, 02:25 » Set 749 gange » 0 kommentarer

"One more night, that was a good one
One more night, i dreamed it was a good one
One more, one more night, that was a good one
One more night, the end should be a good one
A good one"

- One more night, Stars
-
Jeg har haft One more night af stars i hovedet de sidste par dage, det skyldes nok, at den efter min mening er ret catchy.
Den er forholdsvis stille, hvilket jeg syntes er ekstremt afslappende.

PT har fået den her smarte blog funktion, og den har jeg selvfølgelig tænkt mig at benytte mig af. Jeg skriver normalt små hverdags indlæg på tumblr, men jeg tror, at jeg har overskud til at engang i mellem skrive et indlæg eller to her. (Tumblr: http://prince-skye.tumblr.com/)

Sidste fredag fik jeg efterårsferie, jeg har aldrig set mere frem til ferie, som jeg gjorde. Det skyldes nok, at 9. til 1. G alligevel er noget af et spring. Det der med, at lave 2-3 afleveringer om ugen er i starten en smule hårdt.
De første dage af ferien tilbragte jeg sammen med min familie, til noget famillie tamtam. Det er ikke min yndlings beskæftigelse, da alle "børnene" er omkring 3 år yngre end mig. Oh well, det var vel meget hyggeligt. Efter det tog jeg om til en af mine gode venner, der bor ca. 2 km fra mig. Det var meningen, at jeg skulle have sovet der en nat, men jeg endte med at blive der en dag længere. Jeg så Pokemon Origins sammen med min ven.
Spoiler: Vis
Handlingen skrider meget hurtigt frem, men det er klart, da Red skal gennem alle 8 gyms og elite four. Det er efter min mening en rigtig god film. Det er fedt, at der er kommet en film med Red.

Hvad er det ellers sket de sidste par date.
Jeg er desværre faldet i League of Legends fælden (LoL). Hvilket vil sige, at jeg de sidste par dage har gamet som en sindssyg. Ej, jeg har i hvert fald taget nogle games. Jeg er i løbet af nogle få dage kommet i lvl. 12 wooo, 18 lvls to go. haha! nu må vi se, om jeg bliver helt fanget af det.

Jeg har sovet længe, og lallet rundt i min kigurumi. Jeg har slet ikke lyst til at tage i skole igen på mandag. *suk/ der venter flere lektier og flere lange skoledage:/
Pokemon X & Y er også kommet ud, og jeg sidder og græder indeni, over at hverken have en 3DS eller Pokemon X. *sukker lidt mere* November come to me.

Det her er jo som sagt mit første blogindlæg her. Fremover vil jeg ligesom her altid starte blog-indlægget ud med lyrics fra en sang.Jeg vil højest sandsynligt også vedhæfte et billede af mig, eller noget der har med indlægget af gøre.

Billede
Senest rettet af CaptainJelly 19. okt 2013, 02:26, rettet i alt 1 gang.