Seneste blogindlæg Feed

ForegåendeNæste

Permanent Linkaf Braid » 17. maj 2014, 13:26 » Set 1476 gange » 0 kommentarer

Så skete det: Jeg er blevet konfirmeret og har nu sat mig ned foran computeren for lige at dele denne glæde med jer andre.
Det gik super godt, og alle var glade - det bedste var dog overraskelsen da jeg kom ud af kirken. Som nogen af jer måske har læst på min profil, så er jeg et hestemenneske, og hvad glæder et hestemenneske mere end synet af en hestevogn og sine to små ponyer? Det er der ikke meget der gør!
Min mor havde også fået fat i en fotograf som tog en heeel masse billeder, så forhåbentlig så jeg køn ud på et af dem :P Men i hvert fald, så blev jeg kørt hjem i hestevognen og bagved kom mine to små ponyer og to andre heste - jeg er så glad lige nu!

Permanent Linkaf Braid » 16. maj 2014, 07:11 » Set 740 gange » 0 kommentarer

Hvem skulle have troet at hende pigen der hører Lene MArlin og Walk off the earth og altid har hørt denne slags musik, pludselig skulle begyndte at høre Rock? Svaret er meget enkelt: Ingen.
Jeg er typen der altid har tænk "åh nej, ikke igen" når en af drengene i klassen valgt at afspille noget musik der nærmede sig det mere 'hårde' - så hvordan gik det egnelig til at jeg pludselig - fra den ene dag til den anden - sidder med hørertelefoner og lytter til Black Veil Brides?
Det er faktisk et gøodt spørgsmål, men heldigvis er der også et svar. Jeg læste bogen Dæmondræberen #1 "Oprør" og den er virkelig god! Og siden det kun er bind et som er udkommet, så måtte jeg jo finde ud af hvornår bind to kommer frem i verdenen. I min søgen ender jeg ind på forfatterens blog, og jeg begynder snart at læse flittigt. Det er her jeg falder over Flere af de sange hun lytter til når hun skriver, og selvom jeg bare tænker '"ikke rock igen...." så er jeg ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Tef » 3. maj 2014, 19:39 » Set 878 gange » 0 kommentarer

At stå op til aftalt tid er svært når man ikke har en Hoothoot med sig. Men kom dog op og spist morgenmad. Og første undervisning lektion gik roligt frem mens man lod sine tanker svæve ud. En Elektrisk Pokémon ville havde været god at havde med da der var få strøm muligheder, Men vi har haft et roligt, men køligt vejr i dag. Og vi fik en masse gode tips til hvordan vi kan udvikle vores evner uden at skulle ofre andre evner, men blot træne dem, frokosten stod på godt fra havet, og koen. Hvilket der var blandet meninger om blandt Trænerne,
Andet modul gik ud på at øve i mindre gruppe for at lave intens træning, og finde de 4 bedste taler, men der var mange gode, så man blandet dem også godt. Til aftensmad fik vi Ølbrasieret oksetykkam med råstegte kartofler& Bacon bønner, Til dessert fik vi Brownies med rørt is samt jordbær.
Sener i aften skal de to store grupper som vi blev delt i, i går, lave underholdning for at fremvise hvilket hold der er sejest.
Hvor efter der er en masse hygge. ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Tef » 2. maj 2014, 21:15 » Set 695 gange » 0 kommentarer

I Dag drog jeg af sted for at lære om snakke og tale, både overfor store forsamlinger og små en-til-en samtaler. Stedet jeg kom til var stort og flot og plads til en masse mennesker, sted gik under navnet, Langsøhus, navnet var meget klart da man ligger mærke til den menneske fremstille sø i midten af gården, og hvis man strakte huset ud, ville de blive anset langt, Vand, Flyve og Grass- Pokémon ville være glade for at være her. Men jeg sluttet med til nogle af de mennesker man skulle være sammen med. Vi lage ud med at spise en gang Rullet steg med stegte kartofler og salat til, efter fulgt af en lækker citronfromage. Da alle var mætte og velfordrejet, mødets man i et fælles lokale for at se hinanden an og blive præsenteret for Rejsen. Da alle forstod de samme spilleregler, gik man ud på 2 hold, mit var med de lidt erfarne Psychic type træner. Da vi havde sat os til rette i et område egnet til vores træning, gik vi straks i gang med at fortælle om os selv og et pinligt episode, selv havde ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MeJoho » 20. apr 2014, 23:07 » Set 2986 gange » 1 kommentar

I dag skete det her så Billede
Hvad er sandsynligheden lige :shock: