Tilfældige blogindlæg Feed

Permanent Linkaf Tef » 3. maj 2014, 19:39 » Set 1377 gange » 0 kommentarer

At stå op til aftalt tid er svært når man ikke har en Hoothoot med sig. Men kom dog op og spist morgenmad. Og første undervisning lektion gik roligt frem mens man lod sine tanker svæve ud. En Elektrisk Pokémon ville havde været god at havde med da der var få strøm muligheder, Men vi har haft et roligt, men køligt vejr i dag. Og vi fik en masse gode tips til hvordan vi kan udvikle vores evner uden at skulle ofre andre evner, men blot træne dem, frokosten stod på godt fra havet, og koen. Hvilket der var blandet meninger om blandt Trænerne,
Andet modul gik ud på at øve i mindre gruppe for at lave intens træning, og finde de 4 bedste taler, men der var mange gode, så man blandet dem også godt. Til aftensmad fik vi Ølbrasieret oksetykkam med råstegte kartofler& Bacon bønner, Til dessert fik vi Brownies med rørt is samt jordbær.
Sener i aften skal de to store grupper som vi blev delt i, i går, lave underholdning for at fremvise hvilket hold der er sejest.
Hvor efter der er en masse hygge. ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MP » 4. apr 2014, 13:08 » Set 3761 gange » 2 kommentarer

Nej, der er ikke noget galt med mit tastatur, men jeg sidder bare ved en af klinkens computere, som man maa bruge gratis. 8-)

Jeg troed, at jeg skulle have trukket/trykket/bortoperereret min venstre visdomtand foest, men jeg skulle have rodbehandlingen i den hoere kindtand foest, 3 roeder = en kindtand, dog naegtede den ene tandrod at doe. Jeg havde jo ogsaa en tid til bortoperering af min venstre visdomstand, saa da rodbehandlingen trak ud, saa blev der sendt en tandlaegeassistent ind for at spoege om, hvor jeg blev af. Rodbehandlingslaegen fortalte mig, at han ville afslutte behandlingen, saa jeg kunne komme op og faa bortopereret visdomstanden. Saa jeg fik en ny tid til i dag kl. 11, som jeg nu har veare til og ja, den blev draebt i denne omgang.

Jeg skyndte mig ind til "hestehale" tandlaegen, han spurte mig om jeg var bedoevet meget i hojre del og det kunne jeg kun svare ja til, saa han...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Pokelol » 16. okt 2013, 17:17 » Set 1032 gange » 0 kommentarer

Helluw!

Efter mit sidste blogindlæg kom der lidt respons. Det lød som om, at der var en smule støtte til projektet, så jeg vil prøve at sætte det igang. Jeg vil prøve at dække og forklare lidt om nogle pokemoner, jeg ser stort potentiale i, i den kommende generation - Med de kompetetive briller.

Den første Pokémon jeg vil kigge på, er Aegislash

Billede

Det første jeg lige vil gøre opmærksom på ved Aegislash, er dens ability; Stance Change. Denne ability gør, at hver gang Aegislash bruger et defensivt angreb, er den i Shield forme, mens den, når den bruger et offensivt angreb, er i Sword forme. Dette har også en væsentlig betydning for dens base stats:

Shield forme: 60 HP / 60 Attack / 150 Defense / 60 Special Attack / 150 Special Defense / 60 Speed

Sword forme: 60 HP / 150 Attack / 60 Defense / 150 Special Attack / 6...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Butterscotch » 22. okt 2013, 16:47 » Set 1163 gange » 0 kommentarer

Jeg SKAL færdiggøre det pokédex

Jeg vil forsøge at gøre dette til en daglig opdatering.

Kræver færdigørelsen af mit "Y" pokedex at jeg prøver kræfter med andre versioner af pokemon, jamen så gør jeg det, og har jeg ikke disse spil... Så må jeg finde dem.

Jeg fik dig pokemon nummer 150...

Mewtwo blev sendt til min computer, Nu ligger han der og venter på at blive trænet op.

Jeg trak min Weedle ud af computeren.
Weedle blev til kakuna
Kakuna blev til Beedril

Combee var klar til at udvikle sig... men intet skete.
Efter at have studeret pokédexet viste det sig at kun kvindlige combee's udvikler sig.

Med en 12.5% sikkerhed for at finde en kvindelig combee dragede jeg mod route 4

Her mødte jeg en Flareon, Denne ville dog ikke noget, og valgte at flygte inden jeg kunne nå at gøre noget.

Ledyba, budew, oddish og skiddo kom med på mit hold sammen med pangoro og Yveltal

Ledyba, oddish og skiddo skal bare i kamp til de føler sig klar til at udvikle sig.

Budew er dog en smule mere ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MP » 5. apr 2014, 13:30 » Set 4871 gange » 0 kommentarer

Jeg skulle jo med flyet til Billund kl. 18.30 i går, så da jeg var færdig med at skrive dagens blogindlæg, gik jeg ned i receptionen og spurte om de kunne fortælle mig, hvornår taxaen ville komme til klinikken, de søger nemlig for gratis transport til og fra lufthaven, så man ikke skal bekymre sig om det. Taxaen ville komme ca. kl. 15, så jeg gik op i cafeen og bestilte en flaske appelsinjuice, så tiden ikke skulle føles så lang.

Da taxaen kom var den næsten fuld, men der var plads til mig og de to andre, der også skulle med taxaen til lufthaven.

Ca. en halv time efter ankom vi til lufthavnen, hvor jeg fik lidt at spise før jeg skulle afsted.

Jeg ankom til Billund en halv time efter flyet skulle havde landet, da der var modvind, hvilket også gjorde, at turen blev lidt turbulent.

Nu skal jeg så vente i 4 måneder på at sårene heler, derefter skal jeg ned til Budapest igen og have sat skruer i, så jeg kan få sat implantater i.