Tilfældige blogindlæg Feed

Permanent Linkaf matc » 12. feb 2015, 09:51 » Set 1873 gange » 0 kommentarer

Jeg har lige fundet den fedeste side, hvor man kan købe billig på nettet. Det hedder cashback. Man får nogle af pengene tilbage når man køber gennem den side. Det er en form for rabat. Siden hedder http://www.megashopping.dk

Man kan spare mange penge på spil, film osv. - og også en masse andre ting.

Permanent Linkaf Braid » 17. maj 2014, 13:26 » Set 1922 gange » 0 kommentarer

Så skete det: Jeg er blevet konfirmeret og har nu sat mig ned foran computeren for lige at dele denne glæde med jer andre.
Det gik super godt, og alle var glade - det bedste var dog overraskelsen da jeg kom ud af kirken. Som nogen af jer måske har læst på min profil, så er jeg et hestemenneske, og hvad glæder et hestemenneske mere end synet af en hestevogn og sine to små ponyer? Det er der ikke meget der gør!
Min mor havde også fået fat i en fotograf som tog en heeel masse billeder, så forhåbentlig så jeg køn ud på et af dem :P Men i hvert fald, så blev jeg kørt hjem i hestevognen og bagved kom mine to små ponyer og to andre heste - jeg er så glad lige nu!

Permanent Linkaf MP » 31. mar 2014, 14:04 » Set 1225 gange » 0 kommentarer

Jeg ved, at det er længe siden, at jeg har skrevet noget i min blog, men nu skal der skrives noget.

Jeg er i Badapest for at få ordnet mine tænder, da det er ca. 80% billiger end i Danmark.

Jeg skulle møde kl. 8.45 i receptionen, hvor jeg fik udleveret nogle papirer, hvori jeg skulle oplyse om jeg tog noget medicin og om jeg havde nogle kroniske sygdomme, papirene var på dansk. Da jeg var færdig med det, blev mine tænder røntgenfotograferet, det tog under 5 min. hvorefter jeg kom ind til min tændlæge (der er over 50 på klinikken) og den danske tolk, tandlægen undesøgte det, der ikke kunne ses på røntgenbilledet, han fortalte det til tolken, der fortalte det videre til mig og vi blev enige om hvad der skulle gøres ved mine tænder, derefter fik jeg en kop gratis te oppe i klinikkens cafe, mens jeg ventede på at min behandlingsplan, da den var færdig, blev jeg kaldt ned i receptionen og fik udleveret planen inklusiv priserne, Jeg fik derefter tid til at studere planen, om jeg derefter un...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Tef » 2. maj 2014, 21:15 » Set 944 gange » 0 kommentarer

I Dag drog jeg af sted for at lære om snakke og tale, både overfor store forsamlinger og små en-til-en samtaler. Stedet jeg kom til var stort og flot og plads til en masse mennesker, sted gik under navnet, Langsøhus, navnet var meget klart da man ligger mærke til den menneske fremstille sø i midten af gården, og hvis man strakte huset ud, ville de blive anset langt, Vand, Flyve og Grass- Pokémon ville være glade for at være her. Men jeg sluttet med til nogle af de mennesker man skulle være sammen med. Vi lage ud med at spise en gang Rullet steg med stegte kartofler og salat til, efter fulgt af en lækker citronfromage. Da alle var mætte og velfordrejet, mødets man i et fælles lokale for at se hinanden an og blive præsenteret for Rejsen. Da alle forstod de samme spilleregler, gik man ud på 2 hold, mit var med de lidt erfarne Psychic type træner. Da vi havde sat os til rette i et område egnet til vores træning, gik vi straks i gang med at fortælle om os selv og et pinligt episode, selv havde ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Butterscotch » 22. okt 2013, 16:47 » Set 955 gange » 0 kommentarer

Jeg SKAL færdiggøre det pokédex

Jeg vil forsøge at gøre dette til en daglig opdatering.

Kræver færdigørelsen af mit "Y" pokedex at jeg prøver kræfter med andre versioner af pokemon, jamen så gør jeg det, og har jeg ikke disse spil... Så må jeg finde dem.

Jeg fik dig pokemon nummer 150...

Mewtwo blev sendt til min computer, Nu ligger han der og venter på at blive trænet op.

Jeg trak min Weedle ud af computeren.
Weedle blev til kakuna
Kakuna blev til Beedril

Combee var klar til at udvikle sig... men intet skete.
Efter at have studeret pokédexet viste det sig at kun kvindlige combee's udvikler sig.

Med en 12.5% sikkerhed for at finde en kvindelig combee dragede jeg mod route 4

Her mødte jeg en Flareon, Denne ville dog ikke noget, og valgte at flygte inden jeg kunne nå at gøre noget.

Ledyba, budew, oddish og skiddo kom med på mit hold sammen med pangoro og Yveltal

Ledyba, oddish og skiddo skal bare i kamp til de føler sig klar til at udvikle sig.

Budew er dog en smule mere ...

[ Fortsættes ]