Tilfældige blogindlæg Feed

Permanent Linkaf Tsuroerusu » 14. okt 2013, 19:23 » Set 1672 gange » 0 kommentarer

Noget jeg ligger mærke til i disse dage, hvor alle er godt i gang med Pokémon X og Y, er hvor "langsomt" jeg generelt spiller spillene. Da jeg godt kan lide at have mine starter-Pokémon med bestemte natures, og EV træne dem, for så at kunne bruge igennem spillet senere hen. Hvorimod mange jeg kender er allerede adskillige gym leaders inde i spillene.

Men det er som jeg altid siger, Pokémons mest robuste princip er, at man kan tage det som man ønsker, og få noget ud af det præcis på det niveau man ønsker.

Permanent Linkaf Butterscotch » 22. okt 2013, 14:48 » Set 584 gange » 0 kommentarer

Det er nok lidt sent af begynde at skrive om mine eventyr i pokemon universet.

men jeg vil prøve, så sæt jer godt til rette, for starten... starter med slutningen...

Elite four kalder på mig...

Jeg kan høre det... De kalder i mit hjerte, Jeg har 8 badges på mig, Det er på tide at vise hvad jeg dur til.

Turen gennem Victory road får mig til at støde på andre trænere som har samme drømme som mig, Samme ild gejst, De vil alle sammen nå toppen.

På mit hold har jeg følgende

Blaziken
    Yveltal
    Venusour
    Pangoro
    Greninja
    Raichu
De vil alle sammen vise at de kan klare det, Jeg stoler på mine pokémoner, og de stoler på mig.

Det store slot som huser Elite four er lige foran mig, jeg træder ind af den store port...

Sådan starter slutningen af mit eventyr.

det var en hård kamp, men jeg gik derfra stærkere.

Hvad skal jeg nu?

Jeg kigger på mit pokédex

National Pokédex

Seen 304
Optained 96

Jeg har fået min mission...
Der er ingen vej uden om.

Gotta catch 'em...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Latios » 1. jan 2014, 18:35 » Set 1330 gange » 2 kommentarer

En dag da min pokémontræner, Michelle var i Santalune Forrest skete der noget sært. Hun havde lige fanget en Pikachu, og den sagde faktisk "pika pika!". Det syntes hun var sjovt. Hun besluttede sig for at tilføje den til sit team. Den blev sat som den første på holdet, og hun ville træne den i Santalune Forrest, der hvor den blev fanget. Der opdagede hun noget sært. Der kom nærmest en Pikachu hver anden gang, hun stødte på en pokémon. Det fandt hun meget sært og trælst - sært fordi hun havde hørt, at det var meget sjældne, og trælst fordi hendes Pikachu kun kunne skade med thundershock, som jo ikke er særligt effektivt andre Pikachu'er. Hun kunne ikke forstå hvorfor, Pikachu'erne blev ved med at dukke op, så hun valgte at have sin starter, Froakie som den første i stedet for. Hun opdagede så til sin store overraskelse, at de der Pikachu'er holdt op med at dukke op så tit. De kom faktisk virkelig sjældent nu. Hun begyndte roligt at forstå det hele. Hun fandt ud af at chancen fo...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf matc » 12. feb 2015, 09:51 » Set 1370 gange » 0 kommentarer

Jeg har lige fundet den fedeste side, hvor man kan købe billig på nettet. Det hedder cashback. Man får nogle af pengene tilbage når man køber gennem den side. Det er en form for rabat. Siden hedder http://www.megashopping.dk

Man kan spare mange penge på spil, film osv. - og også en masse andre ting.

Permanent Linkaf MP » 5. apr 2014, 13:30 » Set 3382 gange » 0 kommentarer

Jeg skulle jo med flyet til Billund kl. 18.30 i går, så da jeg var færdig med at skrive dagens blogindlæg, gik jeg ned i receptionen og spurte om de kunne fortælle mig, hvornår taxaen ville komme til klinikken, de søger nemlig for gratis transport til og fra lufthaven, så man ikke skal bekymre sig om det. Taxaen ville komme ca. kl. 15, så jeg gik op i cafeen og bestilte en flaske appelsinjuice, så tiden ikke skulle føles så lang.

Da taxaen kom var den næsten fuld, men der var plads til mig og de to andre, der også skulle med taxaen til lufthaven.

Ca. en halv time efter ankom vi til lufthavnen, hvor jeg fik lidt at spise før jeg skulle afsted.

Jeg ankom til Billund en halv time efter flyet skulle havde landet, da der var modvind, hvilket også gjorde, at turen blev lidt turbulent.

Nu skal jeg så vente i 4 måneder på at sårene heler, derefter skal jeg ned til Budapest igen og have sat skruer i, så jeg kan få sat implantater i.