Tilfældige blogindlæg Feed

Permanent Linkaf Tef » 2. maj 2014, 21:15 » Set 1046 gange » 0 kommentarer

I Dag drog jeg af sted for at lære om snakke og tale, både overfor store forsamlinger og små en-til-en samtaler. Stedet jeg kom til var stort og flot og plads til en masse mennesker, sted gik under navnet, Langsøhus, navnet var meget klart da man ligger mærke til den menneske fremstille sø i midten af gården, og hvis man strakte huset ud, ville de blive anset langt, Vand, Flyve og Grass- Pokémon ville være glade for at være her. Men jeg sluttet med til nogle af de mennesker man skulle være sammen med. Vi lage ud med at spise en gang Rullet steg med stegte kartofler og salat til, efter fulgt af en lækker citronfromage. Da alle var mætte og velfordrejet, mødets man i et fælles lokale for at se hinanden an og blive præsenteret for Rejsen. Da alle forstod de samme spilleregler, gik man ud på 2 hold, mit var med de lidt erfarne Psychic type træner. Da vi havde sat os til rette i et område egnet til vores træning, gik vi straks i gang med at fortælle om os selv og et pinligt episode, selv havde ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Butterscotch » 22. okt 2013, 16:47 » Set 1092 gange » 0 kommentarer

Jeg SKAL færdiggøre det pokédex

Jeg vil forsøge at gøre dette til en daglig opdatering.

Kræver færdigørelsen af mit "Y" pokedex at jeg prøver kræfter med andre versioner af pokemon, jamen så gør jeg det, og har jeg ikke disse spil... Så må jeg finde dem.

Jeg fik dig pokemon nummer 150...

Mewtwo blev sendt til min computer, Nu ligger han der og venter på at blive trænet op.

Jeg trak min Weedle ud af computeren.
Weedle blev til kakuna
Kakuna blev til Beedril

Combee var klar til at udvikle sig... men intet skete.
Efter at have studeret pokédexet viste det sig at kun kvindlige combee's udvikler sig.

Med en 12.5% sikkerhed for at finde en kvindelig combee dragede jeg mod route 4

Her mødte jeg en Flareon, Denne ville dog ikke noget, og valgte at flygte inden jeg kunne nå at gøre noget.

Ledyba, budew, oddish og skiddo kom med på mit hold sammen med pangoro og Yveltal

Ledyba, oddish og skiddo skal bare i kamp til de føler sig klar til at udvikle sig.

Budew er dog en smule mere ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MP » 2. apr 2014, 10:40 » Set 1313 gange » 0 kommentarer

Først, lad mig indrømme, at jeg ikke kan lide at være hos tandlægen, når der skal udfyldes et lille hul i en tand, så prøv at forestille dig en tandudtrækning... Det kan jo ikke give een andet end "små" panikanfald. AGH!!!

Heldigvis var vejret godt, så jeg kunne gå ud i klinikens have og få lidt styr på nerverne, indtil jeg skulle ind til tandlægen.

Da jeg skulle bedøve, bad jeg om at få bedøvelsessalve på først og han gjorde det, hvilket min forgående tandlæge ikke gjorde, derfor har jeg "lidt" tandlægeangst.

Jeg troede jo, at alle mine dårlige tænder skulle ud i denne omgang, men det blev kun den øverste højre havldel af tandsættet og de øverste fortænder i denne omgang.

Først blev mine 2 fortænder repareret, for der var slået en lille flis af hver af dem, nu er de hele igen og det kan ikke engang ses, at de er blevet repareret. :)

Selvom jeg var bedøvet, så viste jeg hvad ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MP » 7. dec 2013, 02:41 » Set 1558 gange » 0 kommentarer

Grundet opdateringen af StreetPass Relay terminalerne, kan jeg ikke længere skælne imellem almindelige StreetPass og StreetPass Relay passeringer.
Du kan læse om opdateringen her: http://poketeam.dk/forum/viewtopic.php?f=46&t=553

I dag har jeg mødt følgende Mii’s via StreetPass/StreetPass Relay:
Timothy fra Skåne, Sverige, der sidst havde spillet Animal Crossing: New Leaf.
Stellan fra Västra Götaland, Sverige, der sidst havde spillet The Legend of Zelda: A Link Between Worlds.
Muffe fra Norrbotten, Sverige, der sidst havde spillet New Super Mario Bros. 2.
rogerxy fra Västra Götaland, Sverige, der sidst havde spillet Mario & Luigi Dream Team Bros.
Lizzy fra Region Hovedstaden, der sidst havde set Nintendo Video.
Johann fra Oslo, Norge, der sidst havde spillet Mario & Luigi Dream Team Bros.

Jeg har også mødt følgende Mii via SpotPass:
Koizumi fra Japan, der sidst havde spillet Super Mario 3D Land.
Koizumi er spilproducenten på Super Mario...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf MP » 4. apr 2014, 13:08 » Set 3588 gange » 2 kommentarer

Nej, der er ikke noget galt med mit tastatur, men jeg sidder bare ved en af klinkens computere, som man maa bruge gratis. 8-)

Jeg troed, at jeg skulle have trukket/trykket/bortoperereret min venstre visdomtand foest, men jeg skulle have rodbehandlingen i den hoere kindtand foest, 3 roeder = en kindtand, dog naegtede den ene tandrod at doe. Jeg havde jo ogsaa en tid til bortoperering af min venstre visdomstand, saa da rodbehandlingen trak ud, saa blev der sendt en tandlaegeassistent ind for at spoege om, hvor jeg blev af. Rodbehandlingslaegen fortalte mig, at han ville afslutte behandlingen, saa jeg kunne komme op og faa bortopereret visdomstanden. Saa jeg fik en ny tid til i dag kl. 11, som jeg nu har veare til og ja, den blev draebt i denne omgang.

Jeg skyndte mig ind til "hestehale" tandlaegen, han spurte mig om jeg var bedoevet meget i hojre del og det kunne jeg kun svare ja til, saa han...

[ Fortsættes ]