Tilfældige blogindlæg Feed

Permanent Linkaf Tef » 2. maj 2014, 21:15 » Set 826 gange » 0 kommentarer

I Dag drog jeg af sted for at lære om snakke og tale, både overfor store forsamlinger og små en-til-en samtaler. Stedet jeg kom til var stort og flot og plads til en masse mennesker, sted gik under navnet, Langsøhus, navnet var meget klart da man ligger mærke til den menneske fremstille sø i midten af gården, og hvis man strakte huset ud, ville de blive anset langt, Vand, Flyve og Grass- Pokémon ville være glade for at være her. Men jeg sluttet med til nogle af de mennesker man skulle være sammen med. Vi lage ud med at spise en gang Rullet steg med stegte kartofler og salat til, efter fulgt af en lækker citronfromage. Da alle var mætte og velfordrejet, mødets man i et fælles lokale for at se hinanden an og blive præsenteret for Rejsen. Da alle forstod de samme spilleregler, gik man ud på 2 hold, mit var med de lidt erfarne Psychic type træner. Da vi havde sat os til rette i et område egnet til vores træning, gik vi straks i gang med at fortælle om os selv og et pinligt episode, selv havde ...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Tsuroerusu » 27. nov 2013, 18:10 » Set 2682 gange » 2 kommentarer

Så røg der endnu en nattesøvn, dog til et fornuftigt formål. 8-)

Undertegnede brugte sidste nat på, at få opdateret PokeTeams Joomla+phpBB website platform med sikkerhedsopdateringer, fejlrettelser og diverse fornuftige ting.

Er jeg den eneste som til tider kan være lidt ærgerlig over, at ting som man ligger mange timer i ikke kan ses visuelt, så man kan se frugterne af ens arbejde? Hvorimod i dette tilfælde må jeg nøjes med følelsen, "oh well", som en kammerat fra Grækenland ville sige, forhåbentlig sparer det mig hovedpine senere hen. :lol:

Permanent Linkaf MP » 1. dec 2013, 15:31 » Set 1652 gange » 0 kommentarer

I dag har jeg mødt følgende Mii’s via almindelig StreetPass:
Dros fra Stokholm, Sverige, der sidst havde spillet Pokémon X.
LEPU fra Etelä-Savo/Södra/Södra Savolax, Finland, der sidst havde spillet Animal Crossing: New Leaf.
Anjo banjo fra Skåne, Sverige, der sidst havde spillet Pokémon X.
Jojje fra Västerbotten, Sverige, der sidst havde spillet Nintendo Zone viewer.

I dag har jeg mødt følgende Mii via StreetPass Relay:
Jimpa86 fra Kalmar, Sverige, der sidst havde spillet The Legend og Zelda: A Link Between Worlds.

Permanent Linkaf CaptainJelly » 19. okt 2013, 02:25 » Set 825 gange » 0 kommentarer

"One more night, that was a good one
One more night, i dreamed it was a good one
One more, one more night, that was a good one
One more night, the end should be a good one
A good one"

- One more night, Stars
-
Jeg har haft One more night af stars i hovedet de sidste par dage, det skyldes nok, at den efter min mening er ret catchy.
Den er forholdsvis stille, hvilket jeg syntes er ekstremt afslappende.

PT har fået den her smarte blog funktion, og den har jeg selvfølgelig tænkt mig at benytte mig af. Jeg skriver normalt små hverdags indlæg på tumblr, men jeg tror, at jeg har overskud til at engang i mellem skrive et indlæg eller to her. (Tumblr: http://prince-skye.tumblr.com/)

Sidste fredag fik jeg efterårsferie, jeg har aldrig set mere frem til ferie, som jeg gjorde. Det skyldes nok, at 9. til 1. G alligevel er noget af et spring. Det der med, at lave 2-3 afleveringer om ugen er i start...

[ Fortsættes ]

Permanent Linkaf Braid » 16. maj 2014, 07:11 » Set 877 gange » 0 kommentarer

Hvem skulle have troet at hende pigen der hører Lene MArlin og Walk off the earth og altid har hørt denne slags musik, pludselig skulle begyndte at høre Rock? Svaret er meget enkelt: Ingen.
Jeg er typen der altid har tænk "åh nej, ikke igen" når en af drengene i klassen valgt at afspille noget musik der nærmede sig det mere 'hårde' - så hvordan gik det egnelig til at jeg pludselig - fra den ene dag til den anden - sidder med hørertelefoner og lytter til Black Veil Brides?
Det er faktisk et gøodt spørgsmål, men heldigvis er der også et svar. Jeg læste bogen Dæmondræberen #1 "Oprør" og den er virkelig god! Og siden det kun er bind et som er udkommet, så måtte jeg jo finde ud af hvornår bind to kommer frem i verdenen. I min søgen ender jeg ind på forfatterens blog, og jeg begynder snart at læse flittigt. Det er her jeg falder over Flere af de sange hun lytter til når hun skriver, og selvom jeg bare tænker '"ikke rock igen...." så er jeg ...

[ Fortsættes ]